Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 10класс » География Телепбекова С.К.

География Телепбекова С.К.

22 авг 2023, 11:02
10класс
13
0
География Телепбекова С.К.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для десятого класса по География. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2019 году с участием Телепбекова С.К., Аманжолов А.И., Жылкайдарова А.М. на Казахский языке. Наши учебники обеспечивают легкий доступ к знаниям. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Телепбекова С.К., Аманжолов А.И., Жылкайдарова А.М. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz. Мы готовы сделать обучение вашего ребенка более доступным и удобным.


МАЗМУНЫ

Географиялык зерттеу адiстерi

1.1 ЖАЛПЫГЕОГРАФИЯЛЫК АДIСТЕР

1-2. Географиялык мониторинг адiсi 7 

3-4. Географиялык мониторинг адiсiнiн элементтерiн колдану 14 

5-6. Салыстырмалы географиялык зерттеу адiсi 18

7-8. Сандык зерттеу адiсi географиялык зерттеулерде калай колданылады? 23

9-10. Географиялык сараптама 30

11-12. Шаруашылык арекеттiн коршаган ортага асерiн матрицалы багалау адiсi 38

13-14. Географиялык зерттеулердегi аудандастыру адiсi 42

Картография жане геоинформатика 

2.1 ΚΑΡΤΟΓΡΑФИЯ

15-16. Экономикалык-географиялык зерттеулердегi картографиялык адiстiн рoлi 52

2.2 ГЕОИНФОРМАТИКА НЕГIЗДЕРI 

17-18. Географиялык деректер базасы 59 

19-20. Географиялык деректердi кoзбен шолу. Картограмма жане картодиаграмма статистикалык графиктi куру тасiлi 64

21-22. Географиялык деректердi кoзбен шолу. Акпараттык- коммуникативтi технологиянын (АКТ) графикалык редакторында такырыптык карта-сызба курастыру .......72

Табигатты пайдалану жане геоэкология

3.1 ТАБИГАТТЫ ПАЙДАЛАНУ

23-24. Табигатты пайдаланудын турлерi 78

25-26. Табигатты пайдалану турлерiнiн коршаган ортага тигiзетiн асерiн багалау 83

27. Табигатты тиiмдi пайдалану кагидалары 92

28. Табигатты тиiмдi пайдалану турлерi бойынша шешiмдер азiрлеу. 97

29-30. Экологиялык таза oндiрiстердi жобалау 100

31-32. Географиялык тапсырмаларды шешуде географиялык зерттеу адiстерi мен негiзгi географиялык акпарат кoздерiн колдану. 103

3.2 ГЕОЭКОЛОГИЯЛЫК ЗЕРТТЕУ НЕГIЗДЕРI

33-34. Геоэкологиянын зерттеу панi жане oзектiлiгi....... 109

35-36. Геосферанын ластануы 114

37. Геосферанын ластануы 122

38-39. Геоэкологиялык аудандастыру. 123

40-41. Геоэкологиядагы антропогендiк турткiжайттар. Антропогендiк турткiжайттардын жiктелуi. 127

42-43. Геоэкологиядагы антропогендiк турткiжайттар Коршаган ортага антропогендiк турткiжайттардын асер етуiн азайту жолдары 130

44-45. Туракты болашакка косатын бiздiн улесiмiз......... 134

46-47. Жахандык экологиялык маселелердiн пайда болу механизмi 135

48. Жахандык экологиялык маселе бiздiн ортак маселемiз 138

49-50. Жахандык экологиялык маселелер. Геоэкологиялык процестердегi географиялык зандылыктардын рoлi..... 139

51-52. Тургылыкты елдi мекендегi геоэкологиялык процестердi калыптастырудагы географиялык зандылыктар 143 

53-54. Жахандык экологиялык маселелер. Жахандык экологиялык маселелердi шешудегi дуниежузiлiк тажiрибе 145

55-56. Экологиялык инновациялык технологиялар.151

57-58. Мектептегi жане уйдегi инновациялык технологиялар... 155

59-60. Казакстан аумагын геоэкологиялык аудандастыру.  157 

61. Тургылыкты жердi геоэкологиялык аудандастыру... 162 

62. Казакстаннын экологиялык маселелерi. Экологиялык маселелердi шешу жолдары 163

63-64. Окушылардын бiлiмiн когамдык байкау. 167

Косымшалар 169

Глоссарий 182

Пайдаланылган адебиеттер 186




Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.