Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 10класс » География Телепбекова С.К.

География Телепбекова С.К.

19 авг 2023, 05:08
10класс
15
0
География Телепбекова С.К.

Наши учебники по "География" для 10 класса от издательства "Алматыкiтап" на Казахский предоставляются в удобных форматах PDF и EPUB. Материал разработан Телепбекова С.К., Аманжолов А.И., Жылкайдарова А.М. в 2019 году и отличается высоким качеством и актуальностью. Использование электронных учебников позволяет экономить на печатных книгах и уменьшает нагрузку на детей с тяжелыми рюкзаками. Учебники доступны на компьютерах, планшетах и смартфонах, делая обучение увлекательным и удобным. Наша миссия - сделать образование доступным, комфортным и интересным для каждого ученика.


МАЗМУНЫ

Географиялык зерттеу адiстерi

1.1 ЖАЛПЫГЕОГРАФИЯЛЫК АДIСТЕР

1-2. Географиялык мониторинг адiсi 7

3-4. Географиялык мониторинг адiсiнiн элементтерiн колдану 14

5-6. Салыстырмалы географиялык зерттеу адiсi 18

7-8. Сандык зерттеу адiсi географиялык зерттеулерде калай колданылады? 23 

9-10. Географиялык сараптама 30

11-12. Шаруашылык арекеттiн коршаган ортага асерiн матрицалы багалау адiсi 38

13-14. Географиялык зерттеулердегi аудандастыру адiсi 42

Картография жане геоинформатика

2.1 ΚΑΡΤΟΓРАФИЯ

15-16. Экономикалык-географиялык зерттеулердегi картографиялык адiстiн рoлi 52

2.2 ГЕОИНФОРМАТИКА НЕПЗДЕРI

17-18. Географиялык деректер базасы 59

19-20. Географиялык деректердi кoзбен шолу. Картограмма жане картодиаграмма статистикалык графиктi куру тасiлi  64

21-22. Географиялык деректердi кoзбен шолу. Акпараттык- коммуникативтi технологиянын (АКТ) графикалык редакторында такырыптык карта-сызба курастыру......72 

Табигатты пайдалану жане геоэкология

3.1 ТАБИГАТТЫ ПАЙДАЛАНУ

23-24. Табигатты пайдаланудын турлерi 78 

25-26. Табигатты пайдалану турлерiнiн коршаган ортага тигiзетiн асерiн багалау 83

27. Табигатты тиiмдi пайдалану кагидалары 92

28. Табигатты тиiмдi пайдалану турлерi бойынша шешiмдер азiрлеу. 97 

29-30. Экологиялык таза oндiрiстердi жобалау. 100

31-32. Географиялык тапсырмаларды шешуде географиялык зерттеу адiстерi мен негiзгi географиялык акпарат кoздерiн колдану. 103

3.2 ГЕОЭКОЛОГИЯЛЫК ЗЕРТТЕУ НЕГIЗДЕРI 

33-34. Геоэкологиянын зерттеу панi жане oзектiлiгi....... 109

35-36. Геосферанын ластануы. 114

37. Геосферанын ластануы 122 

38-39. Геоэкологиялык аудандастыру. 123

40-41. Геоэкологиядагы антропогендiк турткiжайттар. Антропогендiк турткiжайттардын жiктелуi. 127

42-43. Геоэкологиядагы антропогендiк турткiжайттар Коршаган ортага антропогендiк турткiжайттардын асер етуiн азайту жолдары 130

44-45. Туракты болашакка косатын бiздiн улесiмiз......... 134

46-47. Жахандык экологиялык маселелердiн пайда болу механизмi 135

48. Жахандык экологиялык маселе бiздiн ортак маселемiз 138

49-50. Жахандык экологиялык маселелер. Геоэкологиялык процестердегi географиялык зандылыктардын рoлi..... 139

51-52. Тургылыкты елдi мекендегi геоэкологиялык процестердi калыптастырудагы географиялык зандылыктар 143 

53-54. Жахандык экологиялык маселелер. Жахандык экологиялык маселелердi шешудегi дуниежузiлiк тажiрибе 145

55-56. Экологиялык инновациялык технологиялар... 151

57-58. Мектептегi жане уйдегi инновациялык технологиялар.. 155

59-60. Казакстан аумагын геоэкологиялык аудандастыру. 157

61. Тургылыкты жердi геоэкологиялык аудандастыру ... 162

62. Казакстаннын экологиялык маселелерi. Экологиялык маселелердi шешу жолдары 163

63-64. Окушылардын бiлiмiн когамдык байкау. 167

Косымшалар 169

Глоссарий 182

Пайдаланылган адебиеттер 186




Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.