СОЧ Казахский язык 2 класс за 2 четверть c ответами
Суммативное оценивание за 2 четверть «Казахский язык» 2 класс
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
«Қазақ тілі» пәні бойынша (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1-4 сыныптар).
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Казахский язык 2 класс СОЧ за 2 четверть
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәнінен
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым
1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.
Бір күні оқу пәндері өздерінің пайдасы туралы айтысып қалады. Айтысты
математика пәні бастайды.- Мен- барлық пәндердің патшасымын. Адамдарға санауды, сандарды қосу мен
азайтуды үйретемін,- деп мақтанады.- Ал мен әдемілікті түсінуді үйретемін. Олар мен арқылы сурет салады,– дейді
өнер пәні.
Айтысқа басқа пәндер де араласып кетеді.
1) Мәтінде не туралы айтылған?
А) пәндердің айтысы туралы
В) пәндердің достығы туралы
С) пәндердің татулығы туралы
D) пәндердің атаулары туралы
2) Оқу пәндері өзі туралы не айтты? Сөздер мен тіркестерді сәйкестендіріп сыз.
Математика
Өнер
Тапсырма
№
әдемілікті түсінуді үйретеді.
санды және санауды үйретеді.
Балл қою кестесі
[1]
[2]
Cкaчaть документ