Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Көбею»

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Көбею»

14 ноя 2024, 16:46
KAZ / Биология kaz
0
0

«Көбею» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Көбею»

«Көбею» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.2.1.1 Адам гаметогенезінің сызбасын талдау
11.2.1.2 Сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын
түсіндіру
Бағалау критерийі  Адам гаметогенезінің сызбасын талдайды
 Сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын
түсіндіреді
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Төменде сүтқоректілердегі гаметогенез үдеріс сызбасы берілген.
(і) гаметогенездің бұл түрі жыныс жасушаларының қай түріне тән? Жаубыңызды негіздеңіз.
.................................................................................... [2]
(іі) гаметогенездің екінші кезеңіндегі ерекшелікті түсіндіріңіз.
.......................................................................................................................................................... [1]
(b) сызбада белгіленген бөліну түрін атаңыз.
Х........................................................
Z....................................................... [2]
(с) сызбадағы X, Z, Y жасушаларының атауы қандай?
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................ [3]
(ііі) хромосома санының өзгерісін диплоид немесе гаплоид екенін анықтаңыз және
биологиялық мәнін түсіндіріңіз.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................[2]
2. Төменде жыныс безі және онда жүретін үдеріс көрсетілген.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.