Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Көбею»

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Көбею»

14 ноя 2024, 16:46
KAZ / Биология kaz
29
0

«Көбею» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Көбею»

«Көбею» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.2.1.1 Адам гаметогенезінің сызбасын талдау
11.2.1.2 Сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын
түсіндіру
Бағалау критерийі  Адам гаметогенезінің сызбасын талдайды
 Сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын
түсіндіреді
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Төменде сүтқоректілердегі гаметогенез үдеріс сызбасы берілген.
(і) гаметогенездің бұл түрі жыныс жасушаларының қай түріне тән? Жаубыңызды негіздеңіз.
.................................................................................... [2]
(іі) гаметогенездің екінші кезеңіндегі ерекшелікті түсіндіріңіз.
.......................................................................................................................................................... [1]
(b) сызбада белгіленген бөліну түрін атаңыз.
Х........................................................
Z....................................................... [2]
(с) сызбадағы X, Z, Y жасушаларының атауы қандай?
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................ [3]
(ііі) хромосома санының өзгерісін диплоид немесе гаплоид екенін анықтаңыз және
биологиялық мәнін түсіндіріңіз.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................[2]
2. Төменде жыныс безі және онда жүретін үдеріс көрсетілген.



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.