Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Электромагниттік толқындар»

БЖБ 11-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Электромагниттік толқындар»

14 ноя 2024, 14:38
KAZ / Физика kaz
0
0

«Электромагниттік толқындар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 11-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 11-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Электромагниттік толқындар»

«Электромагниттік толқындар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 11.5.2.2 - жоғары жиілікті электромагниттік тербелістердің
модуляциясы мен детекторлауды сипаттау;
11.5.2.3 - амплитудалық (АМ) және жиіліктік (FM)
модуляцияны ажырату;
11.5.2.5 - аналогтықпен салыстырғанда сандық форматтағы
сигналды берудің артықшылықтарын түсіндіру;
11.5.2.6 - байланыс құралдарын жүйелеу және оларды
жетілдірудің жолдарын ұсыну;
Бағалау критерийі Білім алушы
 жоғары жиілікті электромагниттік тербелісті қалай
модуляциялауға болатындығын және детекторды не
үшін қолданатынын сипаттайды;
 суретті пайдалана отырып, амплитудалық (АМ)
және жиіліктік (FM) модуляцияны ажыратады және
модуляцияға дейінгі және кейінгі графиктерді
ажыратып, атауын жазады;
 сандық форматтағы сигналды берудің
артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай
отырып, жазады;
 Байланыс құралдарын кемшілігін атай отырып,
жетілдірудің жолдарын ұсынады;
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. (а) Жоғары жиілікті электромагниттік тербелісті қалай модуляциялауға болады?
(і) ...............................................................................................
(іі) ..............................................................................................
[2]
(b) детекторды қолдану мақсатын сипаттап жазыңыз.
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
[2]
2. Суретте жоғары жиіліктегі тербелістердің модуляциялануы бейнеленілген.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.