Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Алгебра, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция»

БЖБ 11-сынып Алгебра, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция»

14 ноя 2024, 12:35
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

«Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

БЖБ 11-сынып Алгебра, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция»

«Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.
Рационал көрсеткішті дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі
бар өрнектерді түрлендіру.Иррационал өрнектерді түрлендіру.
Оқу мақсаты 11.1.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі
түбір қасиеттерін қолдану
11.3.1.8 Дәрежелік функция анықтамасын білу және дәреже
көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін
салу
11.1.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал
көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
 Иррационал өрнекті түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір
қасиеттерін қолданады
 Дәрежелік функцияның анықталу облысын табады
 Дәрежелік функцияның графигін салады
 Рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Есептеңіз:
4 8
9
3
) 0, 0081 6 ;
3
) ;
0,125
i
ii

2. Өрнекті
n A
түріне келтіріңіз:
4 3
434
343
.
3.
1
4 y x    ( 3) 1
функциясы берілген.
a) Оның анықталу облысын табыңыз.
b) Функцияның графигін салыңыз.
4. Өрнекті ықшамдап,
x  8
болғандағы мәні есептеңіз:
2 1
3 3
3
1 1
3 3
1
2 1
1 1
x x x
x
x x
     
        



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.