Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Әдебиеттегі сын- сарын»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Әдебиеттегі сын- сарын»

13 ноя 2024, 20:32
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Әдебиеттегі сын- сарын» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 4-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Әдебиеттегі сын- сарын»

«Әдебиеттегі сын- сарын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Т. Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі, Таласбек Әсемқұлов «Бекторының қазынасы»
Оқу мақсаты 11.1.4.1
11.2.5.1
көркем шығармалардан алған үзінділерді
ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен
байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда
қолдану
қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт,
әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды
анықтау, талдау жасау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Үзіндіні ғаламдық мәселелермен байланыстырады
 Үзінділерді шығармашылық жұмыста қолданады
 Шығарманың мен әлем әдебиетіндегі шығармамен
ортақ бағытын, әдеби ағымын, жалпыадамзаттық
құндылықтарды анықтайды
 Шығармалардағы жалпыадамзаттық құндылықтардың
көрінісіне талдау жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Т. Молдағалиевтың «Бауырлар» өлеңіндегі көтерілген мәселені ашыңыз. Мәселенің
ғаламдық деңгейдегі өзектілігіне дәлел келтіріңіз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
2. Туған елсіз ешқашан көгермейсің,
 Кім қашанғы бұғауға көнер дейсің.
 Қазақ болып туғаның рас болса,
 Алматыға бір келмей және өлмейсің, - деген жолдарды өз ойыңызбен өлең түрінде
жалғастырыңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3. Таласбек Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» шығармасын О.Уайлдың «Дориан
Грейдің портреті» шыңғармасымен салыстыра талдаңыз.
Талдау бағыттары
Таласбек Әсемқұловтың
«Бекторының қазынасы»
О.Уайлдың «Дориан Грейдің
портреті»
Әдеби ағымы
Әдеби бағыты
Жанры
Авторлар үні мен ойы
Жалпыадамзаттық
құндылықтары



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.