БЖБ Қазақ әдебиеті 8-сынып 2-тоқсан жауаптар «Көркем әдебиет және эпикалық сарын»
«Көркем әдебиет және эпикалық сарын» бөлім бойынша жиынтық бағалау
«Қазақ әдебиеті» 8-сынып 2-тоқсан
Әдістемелікұсыныстармұғалімге 8-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 8-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
БЖБ Қазақ әдебиеті 8-сынып 2-тоқсан жауаптар «Көркем әдебиет және эпикалық сарын»
Бөлім «Көркем әдебиет және эпикалық сарын»
Оқылатын шығарма Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян»
Оқу мақсаты 8.1.2.1 Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық
мүдде тұрғысынан ашу
8.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира,
ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай
отырып, автор стилін анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың идеясы мен пафосының ұлттық
ерекшелігін көрсетеді
• Көркемдегіш құралдардың (психологиялық
параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдап, автор стилін
анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Берілген үзінді идеясының ұлттық ерекшелігін талдап жазыңыз.
Жеті жұрт көшіп кеткен соң,
Атамыз қазақ баласы
Конып, мекен еткен жер.
Мыңнан-мыңнан жылқы айдап,
Жүзден-жүзден нар байлап,
Дәулеті қалың біткен жер...
...Ақ борықтай иілген,
Кейінгі туған баланың
Ұстай ма деп білегін,
Шая ма деп жүрегін,
Шашын, мұртын қойдырып,
Ащы суға тойдырып,
Бұза ма деп реңін.
Адыра қалғыр заманның
Мен жаратпаймын сүреңін!..
2. Жоғарыдағы үзіндіден көркемдегіш құралдарды тауып, қолданысын талдаңыз.
Автордың стилін ажыратыңыз.
Cкaчaть документ