Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11 сынып Қазақ әдебиеті 3-тоқсан ЖМБ жауаптар

ТЖБ 11 сынып Қазақ әдебиеті 3-тоқсан ЖМБ жауаптар

13 ноя 2024, 20:11
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Қазақ әдебиеті» 11 сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 11 сынып

Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудыңқұрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім -анализ және интерпретация, үшіншісі-бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

ТЖБ 11 сынып Қазақ әдебиеті 3-тоқсан ЖМБ жауаптар

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«Ғасырлық туынды» бөлімі
Шығармалар: М. Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы 1, 2-том
1-БӨЛІМ
1. «Абай жолы» романындағы Абай әрекетіне байланысты оқиғаларды бөлімдерімен
сәйкестендіріңіз.
Эпопеяның негізгі
бөлімдері
Абай іс-әрекеті
1) “Жолда” А) Әке қолындағы қаннан үріктім, қатты шошыдым. Ауырып
қалдым. Аналардың жылуын сездім.
2) «Шытырманда» В) Шөже өнеріне сүйсінеді, әрі әкесі үшін қатты ұялады.
Шындықты мойындайды.
3) “Қат-қабатта” С) Алғаш рет әкесінің қаталдығына қарсы шығады.
4) “Қайтқанда” D) Тоғжанды сүйе тұра, ескілікке қарсы шыға алмайды.
[1]
2. Қодар мен Қамқаны жазалаудағы Құнанбай шешімін көрсетіңіз.
А) Өздеріне өзі жаза кессін.
В) Айналадағылардың пікірін тыңдау керек
С) Ел қорлаған сұмдыққа, ел көрмеген жаза керек
D) Бұндай сұмдықтың ойлан шығарған адамды өлімге кесу
[1]
3. «Ғашықтың тілі – тілсіз тіл» өлеңінің шығуына арқау болған не?
А) Абайдың Тоғжанға ғашық болуы
В) Абайдың Әйгерімге деген ыстық махаббаты
С) Әмір мен Үмітей арасындағы жалындаған махаббаты
D) Біржан салдың қонақ болып жатқан кездегі бір кештегі думан
[1]
4. Кәмшатты Бөжейге берудің мәні немен байланысты?
А) Құн төлеу
В) Атастыру
С) Туыстасу
D) Баласы болмағандықтан
[1]
5. Абайдың әжесі Зере арқылы көрінетін құндылықтарды анықтаңыз.
А) Сабырлық иесі, адуынды ене
В) Кәрі ана, жылы құшақ, қатал мінез
С) Көне көз, мейірім құшағы, даналық мектебі
D) Ақылшы ана, көпті көрген, құлағының мүкісі бар
[1]
2-БӨЛІМ
6. Шығармадағы Абай бейнесіне талдау жасаңы



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.