Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Бөліп шығару»

БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Бөліп шығару»

12 ноя 2024, 19:32
KAZ / Биология kaz
0
0

«Бөліп шығару» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 2-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Бөліп шығару»

Бөліп шығару тарауына жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.1.5.1 Зәрдің сүзілу (фильтрация) және түзілуі механизмін
түсіндіру
10.1.5.2 Су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық
гормонның (АДГ) ролін түсіндіру
10.1.5.4 Бүйрек трансплантациясы мен диализдің
артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау
Бағалау критерий Білім алушы
 Зәрдің сүзілу (фильтрация) және түзілуі механизмін
анықтайды
 Су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық
гормонның (АДГ) ролін сипаттайды
 Бүйрек трансплантациясы мен диализдің
артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу, түсіну
Қолдану
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Бүйрек құрылымы мен онда өтетін үрдістердің сәйкестігін анықта.
Бүйрек құрылымы Жауап Үрдістер
1 Боумен -Шумлянский капсуласындағы капиллярляқ
шумақ
А секреция
2 Жинағыш түтікше В реабсорбция
3 Дистальды канал С ультрафильтрация
4 Генле ілмегінің төменгі иіні D экскреция
2. Берілген сөзтіркестерінен қажеттісін таңдап, ағзада су тапшылығы болған кездегі
реакциясын көрсететін логикалық реттілігін көрсетіңіз.
осмостық белсенді заттар концентрациясының көтерілуі/ төмендеуі, осмостық қысымның
көтерілуі/ төмендеуі, осморецепторлардың қозуы/тежелуі, гипоталамус, нейрогипофиз, АДГ
бөлінуінің көтерілуі/түсуі, нефрон өзекшері арқылы су көп\аз мөлшерде реабсорбцияланады,
аз мөлшерде концентрацияланған зәр бөлінеді, көп мөлшерде сұйылтылған зәр бөлінеді,
қандағы су мөлшері қалыпқа келеді.
3. Ағзада су қалыпты болса, қорек заттар арқылы натрий қабылданса, онда бөлінбейді:
A. АДГ мен вазопрессин
B. АДГ мен альдостерон
C. АДГ мен тестостерон
D. АДГ мен соматотропин
4. Төменде берілген 1 -суретте қылтамырлы гемодиализ бейнеленеген. Жасанды бүйрек деп
аталатын құралды қолдану арқылы пациенттің барлық қаны сүзіледі.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.