Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Газ заңдары» және «Термодинамика»

БЖБ 10-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Газ заңдары» және «Термодинамика»

12 ноя 2024, 16:21
KAZ / Физика kaz
0
0

«Газ заңдары» және «Термодинамика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 10-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Газ заңдары» және «Термодинамика»

«Газ заңдары» және «Термодинамика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 10.2.2.1 Идеал газ күйінің негізгі теңдеуін есептер
шығаруда қолдану
10.2.2.4 Тұрақты көлем кезінде қысымның газ
температурасына тәуелділігін зерттеу
10.2.2.5 Газ заңдарын сандық және графиктік есептер
шығаруда қолдану
10.2.3.2 Термодинамиканың бірінші заңын
изопроцестерге және адиабаталық процеске
қолдану
10.2.3.3 Идеал жылу қозғалтқышы үшін Карно циклін
сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Газ күйінің теңдеуін қолданады
 Шарль заңын есептер шығаруда қолданады
 Газ заңдарын графиктік есептер шығаруда
қолданады
 Термодинамиканың бірінші заңын қолданады
 Идеал жылу қозғалтқыштарының жұмыс циклін
сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1.
(a) pV = constant·T
теңдеуі газ қысымы, көлемі және термодинамикалық температураны
байланыстырады. Берілген теңдеудің қолданылуына қойылатын екі шартты
көрсетіңіз.
(b) Көлемі 4 ∙ 104
см3цилиндрде қысымы 2,5 ∙ 107Па және температурасы 290 К
сутегі бар.
Цилиндрдегі сутегіні баллондарды толтыру үшін пайдаланады. Әр толтырылған
баллонда 1,85 ∙ 105Па қысымдағы, көлемі 7,24 ∙ 103
см3
, температурасы 290 К сутегі
болады. Сутегі үшін (a) бөліміндегі шарттар орындалады деп қарастырып, есептеңіз:
(i) толық цилиндрдегі сутегінің зат мөлшерін;
(ii) цилиндрдегі сутегімен толтырылған баллондар санын.
2. Изохоралық процесс кезінде газ температурасы 30%-ға артып, қысымы 200 кПа
болды. Берілген мәндерді пайдаланып, газдың бастапқы қысымын анықтаңыз.
3.
(a) Суреттегі графигі берілген циклдегі әр процесті анықтаңыз:



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.