Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Алгебра, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Туындының қолданылуы»

БЖБ 10-сынып Алгебра, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Туындының қолданылуы»

11 ноя 2024, 21:34
KAZ / Алгебра геометрия kaz
3
0

«Туындының қолданылуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 10-сынып 3-тоқсан (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

БЖБ 10-сынып Алгебра, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Туындының қолданылуы»

«Туындының қолданылуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше Функцияның өсу және кему белгілері
Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Туындының көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері
Оқу мақсаты 10.3.1.15 Функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті
және жеткілікті шартын білу және қолдану;
10.3.1.16 Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум
нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының
бар болу шартын білу;
10.3.1.17 Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум
нүктелерін табу;
10.3.1.18 Туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу
және оның графигін салу;
10.3.3.3 Тункцияның ең үлкен (ең кіші) мәндерін табуға
байланысты қолданбалы есептер шығару;
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Туынды көмегімен функцияның экстремум нүктелерін
табады
 Туынды көмегімен функцияның өсу және кему
аралықтарын табады
 Туынды көмегімен оңтайландыру есептерін шешеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. 𝑓(𝑥) = 𝑥
3 − 8𝑥
2 + 20𝑥 функциясы берілген.
а) функцияның экстремум нүктелерін тауып олардың түрін анықтаңыз;
b) функцияның өсу және кему аралықтарын табыңыз;
с) төмендегі торкөзге 𝑓(𝑥) функциясының графигін салыңыз.



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.