БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тарих тағылымы»
«Тарих тағылымы» бөлім бойынша жиынтық бағалау
«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 4-тоқсан
Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тарих тағылымы»
«Тарих тағылымы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып,
шығармаға әдеби сын жазу
Бағалау критерийі Білім алушы
Ғылыми еңбектер негізінде әдеби сын жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
Төмендегі пікірді негізге ала отырып, «Жалғыз» поэмасы мен автордың ақындық стиліне
әдеби сын жазыңыз. Көзқарасыңызға 2-3 дәлел келтіріңіз.
Қазақ поэзиясында өзін жаңа бір әлемге айналдырып жіберетін ақындар болмады емес,
болды. Бірақ олардың бәрі бірдей сол құдіретті поэзия есігін ашты деп айта алмаймыз.
Дегенмен, «Жалғыз» («Қазақ әдебиеті» №1, 2009 ж) поэмасымен қазақтың талантты,
біртуар ақыны Жәркен Бөдешұлы сол есікті ашқан сыңайлы.
Ардақ Нұрғазыұлы
__________________________________________
Cкaчaть документ