Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Биология 9-сынып 2-тоқсан жауаптар

ТЖБ Биология 9-сынып 2-тоқсан жауаптар

08 ноя 2024, 22:30
KAZ / Биология kaz
2
0

«Биология» 9 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

ТЖБ Биология 9-сынып 2-тоқсан жауаптар

Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгісі
«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Сызбада сау адамның қаны құрамындағы оттегі концентрациясы мен бұлшықеттегі сүт
қышқылының мөлшеріне физикалық жаттығудың бес минут ішіндегі әсері көрсетілген.
(а) Сызбаны пайдаланып адамның жаттығуды бастаған уақытын анықтаңыз.
[1]
(b) Сызбада алғашқы 2 минутта оттегі концентрациясының өзгеруіне әсер ететін
процесті атаңыз.
[1]
2. Жылқының бұлшықет ұлпасының бір жасушасында 8 моль глюкоза ыдырауға түсті.
Оның 8 молі оттексіз, ал 3 молі оттегімен толық тотықты.
Осы жасушада сүт қышқылының, көмірқышқыл газының, АТФ- тің қанша молі түзілетінін
есептеңіз.
Есептеу жолын көрсетіңіз:
Жауабы: C3H6O3 ___________ моль, CO2 __________ моль , АТФ __________ моль.
[2]
3. Неге ауыр жаттығулар орындағанда бұлшықеттерде қажу және ауырсыну сезімдері
болатындығын сипаттаңыз.
[2]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.