Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Физика 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Динамика негіздері»

БЖБ Физика 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Динамика негіздері»

08 ноя 2024, 21:14
KAZ / Физика kaz
1
0

«Динамика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 9-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ Физика 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Динамика негіздері»

«Динамика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІІ-вариант
Оқу мақсаттары 9.2.2.1 - инерция, инерттілік және инерциялық санақ
жүйесі ұғымдарының мағынасын түсіндіру
9.2.2.2 - Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және
оны есептер шығаруда қолдану
9.2.2.10 - үдеумен қозғалған дененің салмағын анықтау
9.2.2.11 - салмақсыздық күйді түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Инерция, инерттілік және инерциялық санақ
жүйесі ұғымдарының мағынасын түсіндіреді
 Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды
және оны есептер шығаруда қолданады
 Үдеумен қозғалған дененің салмағын
анықтайды
 Салмақсыздық күйді түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. Суретте оңға қарай кетіп бара жатқан вагон ішіндегі адамның қозғалысы бейнеленген.
1-сурет 2-сурет
(a) Суретте қандай құбылыс бейнеленген?
(b) Суреттегі адам қозғалысын сипаттаңыз.
2. Суретте жеңіл автокөлікті итеріп жатқан адам бейнеленген.
Жеңіл автокөліктің массасы 1,4 тонна. Егер
оның доңғалағы мен асфальттың арасындағы
үйкеліс күшін елеусіз аз десек, жеңіл
автокөлік 0,025 м/с2
үдеу алу үшін, адам
қандай күш түсіруі қажет?
3. Тарту күші 15 кН болатын жүк көлігінің артындағы тіркемеге 0,3 м/с2
үдеу береді. Егер
сол тіркемеге келесі бір жүк көлігі 60 кН болатын тарту күшін түсірсе, тіркеменің
алатын үдеуін анықтаңыз.
4. Суретте үстел үстінде жатқан А денеге жіп арқылы екінші бір В денені ілгені
бейнеленген.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.