Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Динамика»

БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Динамика»

12 ноя 2024, 16:28
KAZ / Физика kaz
0
0

«Динамика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 10-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Динамика»

«Динамика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 10.1.2.1 - Ньютон заңдарын түсіну және теңәрекетті күшті
табу
10.1.2.2 - бүкіл әлемдік тартылыс заңын түсіну және ғарыш
аппаратының қозғалысын сипаттау
10.1.2.3 - көкжиекке бұрыш жасай және вертикаль
лақтырылған дененің қозғалысы кезіндегі
физикалық шамалардың өзгерісін сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ньютонның заңдарын қолданады
 Бүкіләлемдік тартылыс заңын сипаттайды және
күштерді салыстырады
 Көкжиекке бұрыш жасай лақытырылған дене
қозғалысын сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Суретте массасы 3,5 кг денеге әрекет ететін күштер берілген. Егер 𝐹2 күштің модулі
21 Н тең болса, дене қандай үдеумен қозғалады.
2. Массасы 12 кг болатын арбашаның жылдамдығы тұрақты болып қалатындай өте аз
биіктіктен төмен қарай қозғалып келе жатыр.
(a) Көлбеу жазықтық бойымен қозғалып келе жатса да, арбаша неліктен үдеу
алмайтынын түсіндіріңіз.
(b) Одан кейін жазықтықтың көлбеулігін үлкейтеді және арбаша үдемелі қозғалады.
Үдемелі қозғалыстың себебін түсіндіріңіз.
3. Суреттегі ақпаратты пайдаланып, Мх белгісіз массалы және m массалы денелер
арасындағы тартылу күші мен Мх белгісіз массалы және 2m массалы денелер арасындағы
тартылу күші арасындағы айырмашылықты анықтаңыз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.