Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Алгебра, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Тригонометрия»

БЖБ Алгебра, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Тригонометрия»

07 ноя 2024, 21:38
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Тригонометрия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 9-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып оқушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім /ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Алгебра, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Тригонометрия»

«Тригонометрия» бөлім бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Бұрыштың радиандық өлшемі. Бірлік шеңбер
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері
Тригонометриялық формулалар
Оқу мақсаты 9.1.2.1 Градусты радианға және радианды градусқа
айналдыру
9.2.4.3 Бұрыштардың қосындысы мен айырымының,
жарты және қос бұрыштың тригонометриялық
формулаларын қорытып шығару және қолдану
9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және
қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
 Градустық радианға, радианды градусқа
түрлендіреді
 Бұрыштардың қосындысы мен айырымының
тригонометриялық формулаларын қолданады
 Қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын
қолданады
 Келтіру формулаларын қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1.
a) -120°, 150° градуспен берілген бұрыштарды радиан арқылы өрнектеңіз және оны
бірлік шеңбер бойына белгілеп көрсетіңіз.
b)
; 3
8

радианмен берілген бұрыштарды градус арқылы өрнектеңіз және оны бірлік
шеңбер бойына белгілеп көрсетіңіз.
2. Өрнекті ықшамдаңыз:
 
 
sin
2
1
sin(60 )
cos(60 ) cos 60 cos
  
 

 
.
3. Егер
25
7
cos  ,  

2
2
3
 
екендігі белгілі болса, sin 2
және
cos2
мәндерін
табыңыз.
4.
90 , ,
0   k k Z
үшін теңбе -теңдікті дәлелдеңіз:

 
  
sin
(180 ) sin(270 )
(90 )cos(270 )cos( )



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.