Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ әдебиеті 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»

БЖБ Қазақ әдебиеті 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»

05 ноя 2024, 21:42
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
9
0

«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 9-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 9-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ Қазақ әдебиеті 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»

«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқылатын шығарма Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай»,
Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке
айтқаны», «Мен, мен, мен едім», «Бағаналы терек»
Оқу мақсаты 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер
жүйесін анықтау
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық
тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін
анықтайды
 Идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретінде
автор рөліне баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Нысанбай жыраудың «Кенесары – Наурызбай» шығармасында кездесетін 3 кейіпкерді
атап, байқалған басты құндылықтарды анықтаңыз. «Кейіпкер кестесін» толтырыңыз.
Шығарма кейіпкерлері Кейіпкерлер өміріндегі
құндылықтар
Менің ойым
1.
2.
3.
2. Махамбет Өтемісұлының «Мен, мен едім, мен едім» өлеңінің идеясын анықтаңыз. Ақын
қолданған «меннің» мағынасын ашыңыз.
Өлеңнің идеясы ________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
МЕН –
МЕН –
МЕН –
3. Махамбет өлеңдеріндегі ақынның заманға деген көзқарасын анықтап, өлеңдеріндегі ортақ
тақырыпты, ой үндестігін табыңыз, 2 сөйлеммен түйін сөз жазыңыз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.