Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Химия 7-сынып 3-тоқсан жауаптар «Химиялық реакциялар»

БЖБ Химия 7-сынып 3-тоқсан жауаптар «Химиялық реакциялар»

01 ноя 2024, 20:09
KAZ / Химия kaz
0
0

«Химиялық реакциялар»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Химия» 7-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып білім алушыларына «Химия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып «Химия» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. 7-сыныпта жиынтық бағалау 1,2,3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

БЖБ Химия 7-сынып 3-тоқсан жауаптар «Химиялық реакциялар»

«Химиялық реакциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 7.3.4.1 «Қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір
табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы
мүмкін екендігін білу
7.2.2.2 Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен
реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық
реакциясын жүзеге асыру
7.2.2.4 Кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен
реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының
сапалық реакциясын жүзеге асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Табиғи қышқылдарды анықтайды
 Сұйылтылған қышқылдардың металмен реакция
нәтижесін анықтайды
 Карбонат тұздарының қышқылмен реакция
нәтижесін көрсетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
1. Қышқылдар көптеген жемістер мен өсімдіктерде кездеседі.
(a) Табиғатта кездесетін 2 қышқылды атаңыз. ____________________________
(b) Қышқылдарды анықтаудың бір әдісін сипаттаңыз.______________________
2. Сутек газы атмосферада аздаған мөлшерде кездеседі.
(a) Қай суретте сутек газын жинау әдісі бейнеленген?
1-сурет 2-сурет
(b) Өз тандауыңызды түсіндіріңіз. ________________________________________________
(c) Сутек газын зертханада алу үшін пайдаланатын реагенттерді анықтаңыз._____________
3. Мәрмәр, бор, әктас құрамы бір-біріне ұқсас болады.
(а) Жоғарыдағы заттарға тұз қышқылымен әсер еткенде қандай газ бөлінеді?
______________________________________________________________________________
(b) (а) бөліміндегі газды анықтаудың бір жолын ұсыныңыз.
_____________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.