Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Химия 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Электролиттік диссоциация»

БЖБ Химия 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Электролиттік диссоциация»

08 ноя 2024, 21:26
KAZ / Химия kaz
0
0

«Электролиттік диссоциация»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Химия» 9-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Химия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып «Химия» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. 9-сыныпта жиынтық бағалау 1,1,3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

БЖБ Химия 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Электролиттік диссоциация»

9.1A «Электролиттік диссоциация» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.4.1.4 Иондық және коваленттік полюсті байланысы бар
заттардың электролиттік диссоциациялану
механизмін түсіндіру
9.4.1.6 Қышқыл, сілті, орта және қышқылдық тұздардың
электролиттік диссоциациялану теңдеулерін
құрастыру
9.2.2.1 Алмасу реакция теңдеулерін молекулалық және
иондық түрде құрастыру
9.3.4.1 Қышқылдар, еритін және ерімейтін негіздер, орта
тұздардың химиялық қасиеттерін көрсететін реакция
теңдеулерін молекулалық және иондық түрде
құрастыру
9.3.4.5 Орта тұз ерітіндіcінің реакция ортасын болжау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Иондық байланысы бар заттардың электролиттік
диссоциация механизмін түсіндіреді
 Бейорганикалық қосылыстардың негізгі
кластарының өкілдері үшін диссоциациялану
үдерісінің реакция теңдеулерін құрастырады
 Нәтижесінде тұнба, газ және су түзілетін заттардың
өзара әрекеттесуінің реакция теңдеулерін
құрастырады
 Қысқартылған иондық теңдеу бойынша
молекулалық және толық иондық теңдеулерін
құрастырады
 Ұсынылған сызба бойынша гидролизге ұшыраған
тұздың құрамын анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
4. (а) Төмендегі суретте көрсетілген процесті атаңыз:__________________________
(b) Жоғарыда ұсынылған заттың химиялық байланыс түріне сәйкес диссоциациялану
механизмін түсіндіріңіз:



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.