Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниежүзі тарихы 6 сынып 4-тоқсан жауаптары «Реформация» және «Ғылыми революция»

БЖБ Дүниежүзі тарихы 6 сынып 4-тоқсан жауаптары «Реформация» және «Ғылыми революция»

30 окт 2024, 21:45
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
3
0

«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 6-сынып 4-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген

БЖБ Дүниежүзі тарихы 6 сынып 4-тоқсан жауаптары «Реформация» және «Ғылыми революция»

«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?
Оқу мақсаты 6.2.1.2 Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм»,
«реформация», «протестантизм», «лютерандық»,
«кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені»
ұғымдарын түсіндіру
6.2.1.1 Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін
рөлінің өзгеру себептерін анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм»,
«реформация», «протестантизм», «лютерандық»,
«кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер
ордені» ұғымдарын анықтайды
 Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін
рөлінің өзгеру себептерін көрсетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Берілген мәліметтердің «ақиқат» немесе «жалған» екендігін анықтаңыз.
р/с Ақпарат ақиқат/жалған
1 Шіркеулердің баю көздерінің бірі – индульгенция
сату болды
2 «Кешірім ақшаға емес, Құдайдан беріледі» – деп
айтқан М.Лютер
3 Шіркеуді реформалау мен қайта ұйымдастыру –
«реформация» деп аталады.
5 Рим папасы Реформациямен күресу үшін иезуиттер
орденің құрды
2. Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін
жазыңыз.
1-себебі
2-себебі
Дүниетаны
мда 1-себебі
2-себебі




Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.