Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниежүзі тарихы 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу»

БЖБ Дүниежүзі тарихы 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу»

05 ноя 2024, 21:04
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
1
0

«Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 8-сынып 4-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, йымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

БЖБ Дүниежүзі тарихы 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу»

«Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу»
және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті
қалай суреттейді? XIX ғасырдағы қай ғылыми жаңалықтың
адамдар өміріне ықпалы зор болды?
Оқу мақсаты 7.2.2.2 Өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды
(неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм)
анықтау
7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер
туындыларын пайдалану
7.2.4.1 Өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы, адам
мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын
талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм
ағымдарын жіктейді
 Өнер туындыларын қолдану арқылы тарихи оқиғаны
интерпретациялайды
 Ғылыми жаңалықтардың ашылуы туралы ақпараттарды
анықтап, ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі
маңызына баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Берілген суреттерді стиль түріне қарай сәйкестендіріңіз.
А. Романтизм
В. Реализм
С. Неоклассицизм
D. Импрессионизм



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.