Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі, 6-сынып 1-тоқсан жауаптары «Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика»

БЖБ Қазақ тілі, 6-сынып 1-тоқсан жауаптары «Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика»

30 окт 2024, 19:59
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ тілі Т1» 6 сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 6-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде)» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.


БЖБ Қазақ тілі, 6-сынып 1-тоқсан жауаптары «Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика»

Бөлім «Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика», «Әлемнің жеті кереметі.
Лексикография»
Оқу мақсаты6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген
мәселеніанықтауғабағытталғаннақтылаусұрақтарын
құрастыру
6.3.6.1мәтіндегіорфографиялықжәнепунктуациялық
қателердісөздіктерге,емлеережелерінесүйеніп,түзету,
редакциялау
Бағалау критерийіБілім алушы
Мәтінде көтерілген мәселеге, негізгі және қосымша
ақпараттарға бағытталаған нақтылау сұрақтарын
құрастырады
Мәтіндегі орфографиялық, пунктуациялық қателерді
түзетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты15-20 минут
Тапсырма
1.Мәтіндегі орфографиялық пунктуациялық қателерді тауып, түзету жасаңыз. Мәтіннің
ой жүйесі бойынша құрылымына түзету жүргізіп, қайта көшіріп жазыңыз.
Келіннің тапқырлығы
Сөйтсе,келіншекнеістептідесеңшішапшаңтөбегежүгіріпшығып,күйеуіне
«Шапқыау шапқы, шапшаң кел. Сарқыраманың ар жағында сылдыраманың бер жағында
маңыраманы ұлыма жеп жатыр. Атам: «жаныманы білемеге жанып әкелсін» дейді. Өзі
ұлыманықуыпкетті»,депті.Ертеректебірқарианыңбалаларыныңатықамыспай
қасқырбай қойбай қубай қубай қайрақпай пышақбай баубай балтабай екен. Мұнысы -
«қысылтаяң шақта келінім көргенсіздік танытып, өзінің қайын аға, қайын атасының атын
атап қояр ма екен?» деген ойы ғой. Балтабайы үйге келін түсіріп, сол жаңа түскен жас
келінді сынамақ болған атасы өзеннің ар жағынан сасқалақтағансып жүгіріп келіп: «Келін
ау келін судың ар жағында қамыстың бер жағында қойды қасқыр жеп жатыр. тез ауылға
бар да, хабар бер. Балтабай пышақ қайрап әкеліп, қойды адал бауыздап алсын. Мен
қасқырды қуып кеттім. Шүу», - депті.
2. Мәтінді оқып, мазмұны бойынша 4 нақтылау сұрағын құрастырыңыз.
Сұрақтар
1)
2)
3)
4)


Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.