Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Әдебиет, 5-сынып 4-тоқсан «Отбасы құндылықтары»

БЖБ Әдебиет, 5-сынып 4-тоқсан «Отбасы құндылықтары»

29 окт 2024, 20:59
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Отбасы құндылықтары» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Әдебиет» 5 сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5-сынып білім алушыларына «Әдебиет» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Әдебиет» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.


БЖБ Әдебиет, 5-сынып 4-тоқсан «Отбасы құндылықтары»

Бөлім «Отбасы құндылықтары»
Тақырып Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі
Оқу мақсаты 5.1.4.1 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді
мәнерлеп оқу, жатқа айту
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білім алушы
 Әдеби шығармалардан шағын көлемді үзінділерді
мәнерлеп, жатқа айтады
Білу және түсіну
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
«Автор орындығын» пайдаланып, «Нағыз әже қайда?» әңгімесі бойынша кейіпкерлер
атынан мәнерлеп, жатқа үзінді оқыңыз.
Нұсқау: Білім алушылар жасырылған кейіпкерлер атын таңдап алады. Өзіне тиесілі
кейіпкерді рөлге ене отырып, дауыс нақышына салып, мәнерлеп (монолог) жатқа оқиды.
Кейіпкерлер:
1. Ая (автордың 1-қызы)
2. Райхан (автордың 2-қызы)
3. Азат (автор)
4. Жолдас (досы)
5. Азаттың әйелі
Мысалы: Азаттың әйелі (Жақсы кісілер. Тіпті айтары жоқ, оңды адамдар. Асты-үстімізге
түсіп, жандары қалмай жүгіріп жүр. Қонаққа да өңкей тамаша адамдар жиналған екен.)
Бағалау критерийі №
тапсырма
Дескриптор Балл
Білім алушы
Көркем шығармалардан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп
оқиды, жатқа айтады.
1 жасырынған кейіпкерді таңдайды; 1
1
кейіпкер рөліне енеді; 1
1
1
үзіндіні мәнерлеп жатқа айтады. 1
1
Барлығы 7



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.