Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Әдебиет, 5-сынып 3-тоқсан «Адамгершілік - асыл қасиет»

БЖБ Әдебиет, 5-сынып 3-тоқсан «Адамгершілік - асыл қасиет»

29 окт 2024, 20:56
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Әдебиет» 5 сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5-сынып білім алушыларына «Әдебиет» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Әдебиет» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.


БЖБ Әдебиет, 5-сынып 3-тоқсан «Адамгершілік - асыл қасиет»

Бөлім «Адамгершілік - асыл қасиет»
Тақырып А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Оқу мақсаты 5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап
авторға хат, өлең жазу
5.3.2.1 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білім алушы
 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап хат,
өлең жазады
 Өмірмен байланыстырады
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
Ақынның «Тұқымын адалдықтың шаштым, ектім...» деген өлең жолдарындағы басты
ойын дамыта отырып, өз пікіріңізді білдіріп, замандастарыңызға арнап хат жазыңыз.
Шынайы өмірмен байланыстырыңыз.
Бағалау критерийі №
тапсырма
Дескриптор Балл
Білім алушы
Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап
хат жазады,
құрылымын
сақтайды.
1 хат құрылымын сақтайды; 1
1
кіріспе бөлімде автор өлеңінен алған әсерін
жеткізеді;
1
негізгі бөлімде автор айтқан қасиеттердің
қазіргі өмірде көрініс табуына дәлелдер
келтіреді;
1
қорытынды бөлімде замандастарын
адамгершілік қасиеттерге шақырады;
1
Өмірмен
байланыстырады.
шынайы өмірмен байланыстырады. 1
1
1. Барлығы 7



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.