Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Әдебиет, 5-сынып 3-тоқсан «Адамгершілік - асыл қасиет»

БЖБ Әдебиет, 5-сынып 3-тоқсан «Адамгершілік - асыл қасиет»

29 окт 2024, 20:54
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
4
0

«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Әдебиет» 5 сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5-сынып білім алушыларына «Әдебиет» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Әдебиет» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.


БЖБ Әдебиет, 5-сынып 3-тоқсан «Адамгершілік - асыл қасиет»

Бөлім «Адамгершілік - асыл қасиет»
Тақырып М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
Оқу мақсаты 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен
сюжеттік дамуын сипаттау
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білім алушы
Шығарманың жанрына сәйкес фабуласы мен сюжеттік
дамуын айтады
Білу және түсіну
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма
Шығармадағы оқиғаларды сюжеттер желісімен орналастырыңыз.
Оқиғалар Реті
Өле-өлгенше бұл дүниеден шешесін мың бейнеден іздесе де мәңгі бақи таба
алмай, арманда өтетін шығар…
Иә, Манап Симбатович секілді ағам бар деген ой, әрине, Қалидың үш
ұйықтаса түсіне кірген емес.
Қали костюмге көз қиығын немқұрайды тастады да, миығынан күлімсіреді.
Алыстағы ағаң жыл он екі айда бір рет келеді.
Орындық арқалығын желкесіне жастап, басын артқа тастап жіберді де, көзін
жұмды.
Ауыл есіңде ме? Көкем, мен… Қалғұты… тау, қалың орман есіңде шығар?
Хат жазамын. Келер жылы жазда келемін...
Мереке қарсаңында жасөспірім боксшылардың қалалық біріншілігі өтеді.
2-тапсырма
Әңгіме мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сұрақ Жауап
Қали Манап әкелген костюмді неге киіп көрмеді?
Қали балалар үйінде немен айналысады?
Манап неліктен Қалиды балалар үйіне тапсырған еді?
Бағалау критерийі №
тапсырма
Дескриптор Балл
Білім алушы
Шығарманың жанрына
сәйкес фабуласы мен
сюжеттік дамуын айтады
Мазмұн бойынша берілген
сұрақтарға жауап береді.
1 шығарманың мазмұны бойынша
оқиғалардың ретін белгілейді;
1
1
1
1
1
1



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.