Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 4-тоқсан Информатика 4-сынып жауаптар 

ТЖБ 4-тоқсан Информатика 4-сынып жауаптар 

28 окт 2024, 21:17
KAZ / 4 сынып
1
0

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 

«Информатика» 4-сынып 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 4-сыныпта «Информатика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 4-тоқсан Информатика 4-сынып жауаптар 

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Ақпараттық коммуникациялық технология (АКТ) пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Амир дос қызына хат жазып, оған екі файлды тіркеп қойды. Суретке қара және сұрақтарға жауап
бер.
1.1. Дос қызының электрондық мекен-жайын және хат тақырыбын көрсетіңіз
_____________________________________________________________________________________[1]
1.2. Суреттегі файлды бекітуге арналған құралдың астын сызыңыз. [1]
1.3. Амир осы хатты тапқан бума атауын жазыңыз
_____________________________________________________________________________________[1]
2. Сабақта Сен бірнеше электрондық хатты жібердің және алдың. Алдағы уақытта саған тағы да
іскерлік және жеке сипаттағы хат жазуға тура келеді. Электрондық поштаның жасырын этикеті бар.
Электрондық поштаны жазудың 4 ережесін жазыңыз.
1. __________________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________________
3. __________________________________________________________________________
4. __________________________________________________________________________
[2]
3. Интернетте қауіпсіз жұмыс істеу тәсілдерінің бірі құпия сөзді пайдалану. Сенімді құпиясөздің
төрт критерийін жазып, сенімді құпиясөздің бір үлгісін мысалға келтіріңіз.
Сенімді құпия сөздің критерийі
1. __________________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________________
3. __________________________________________________________________________
4. __________________________________________________________________________
Сенімді құпия сөздің мысалы_____________________________________________________
[3]
4. Интернет пайдаланушылары жиі браузер ұсынатын мүмкіндіктерді пайдаланады, мысалы, кіру
тарихын қарау, жүктеу және бетбелгі жасау. Браузерді басқару функциялары мен олардың
сипаттамалары арасында сәйкестікті (сызықтармен қосыңыз) орнатыңыз.
Браузер
командалары Қызметі



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.