Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниетану 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Болашаққа саяхат»

БЖБ Дүниетану 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Болашаққа саяхат»

27 окт 2024, 22:11
KAZ / 4 сынып
1
0

«Болашаққа саяхат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Дүниетану»  4-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 4-сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Дүниетану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Дүниетану 4-сынып 4-тоқсан жауаптары

«Болашаққа саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.3 Менің атамекенім
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және
патриотизм
1.5 Құқық және міндет
Оқу мақсаты 4.1.3.2 Түрлі дереккөздерге негізделе отырып, өз
аймағының экономикалық қызмет атқаратын
субъектілеріне сипаттама беру
4.3.5.1 Зерттеулер негізінде «Қазақстан» атауымен
байланысты мағыналық ассоциациялар қатарын
(ұлттық бренд) ұсыну
4.1.5.2 Қазақстан Республикасының азаматы ретінде жеке
тұлғаның демократиялық құқықтары мен
бостандықтарына, міндеттеріне мысалдар келтіру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Өз аймағының өндіріс орындарын сипаттайды
• Қазақстандық ұлттық бренд өнімдерін сипаттайды
• Қазақстан Республикасы азаматтарының
құқықтары мен міндеттерін атайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Сұрақтарға жауап жаз.
1) Сен тұратын жерде қандай өнеркәсіп орындары (зауыт, фабрика, ферма, цех,
шаруашылық) бар? _______________________________________________________
2) Ол жерлерде не өндіріледі?
________________________________________________________________________
3) Олар не үшін немесе қандай мақсатта қолданылады?
________________________________________________________________________
2-тапсырма
Суретте Қазақстанда жасалған тамақ өнімдерінің зат белгілері көрсетілген.
Өзіңе таныс тауардың зат белгісін таңда. Осы ұлттық брендтің өнімі туралы не білесің?
_____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.