Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 3-тоқсан жауаптары «Explorers and Inventors»

БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 3-тоқсан жауаптары «Explorers and Inventors»

23 окт 2024, 22:17
KAZ / 3 сынып
2
0

«Explorers and Inventors» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 
«Ағылшын тілі»  3-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Ағылшын тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Ағылшын тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 3-тоқсан жауаптары «Explorers and Inventors»

Summative Assessment for the cross curricular unit «Explorers and Inventors»
Learning objectives 3.1.8.1 (3.L8) Understand short narratives on a limited range of
general and some curricular topics
3.4.3.1 (3.W3) Write short phrases to identify people, places and
objects
Assessment criteria • Identify general idea of short stories on general and familiar
topics
• Describe people, places and objects using short phrases
Level of thinking skills Knowledge and comprehension
Application
Duration 20 minutes
Listening
Task 1. Listen about Marco Polo twice. Answer the questions.
1. Who was Marco Polo?
 _________________________________________________________.
2. What country did Marco visit when he was 18?
 ________________________________________________________.
3. How did Marco, his father and uncle feel when they came to Beijing?
 ________________________________________________________.
4. What did Marco Polo write about his adventures?
 ________________________________________________________.
5. Why did people think that the stories in the book were not true?
 _________________________________________________________.

Teacher reads:
Marco Polo, the famous explorer, was born in Italy in the thirteenth century. When he was 18
he travelled to China with his father and uncle. It was a very dangerous journey and they were very
happy when they came to Beijing.
Marco lived in China for 17 years and learned lots of interesting things. He came back to Italy
with lots of beautiful things.
He wrote a book about his adventures. The stories were so amazing that many people thought
they were not true.
Now travelling is so easy, we forget how difficult and dangerous it was long ago.
Writing
Task 2. Choose ONE invention from the pictures and answer the questions:
1. What is it?
2. Is it a nice / useful / silly / dangerous / clever / easy / difficult invention?
3. Do you like this invention? Why / why not?



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.