Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 4-тоқсан жауаптары «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»

БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 4-тоқсан жауаптары «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»

23 окт 2024, 21:40
KAZ / 3 сынып
2
0

«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  3-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 4-тоқсан жауаптары

«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқылым
Жазылым
Оқу мақсаты 3.2.5.1 Берілген тақырып, сұрақ бойынша түрлі
дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта)
алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің
мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу,
мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау
3.2.2.1 Тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын
ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану
3.4.2.4 Негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды
• Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажыратады
• Негізгі және туынды сын есімдерді ажыратады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
• Берілген сөздерді мағынасымен сәйкестендір.
 Наурыз – өте көнеден келе жатқан мейрам. Бұл күн мен түн теңелетін, жанжануарлар төлдеп, адамдардың аузы аққа тиетін күн.
 «Наурыз» сөзі көне парсы тілінен аударғанда «жаңа күн» деген мағынаны береді.
Парсы тілдес халықтар Наурызды бірнеше күн тойлаған. Олар бұл күні отқа май құйып,
жаңа өнген жеті дән бойынша келешек егін жайлы болжам жасайды. Жеті ақ кесемен
Наурыз көже ұсынады.
 Ал қазақ тілінде «Наурыз» сөзі жылдың басы саналатын халықтық мейрам,
екіншіден наурыз айы, үшіншіден наурыз күні жасалатын көжеге қатысты айтылған.
Қазақ елі бұл күнді «Ұлыстың ұлы күні» деп атайды.
Наурыз көже
Парсы
ұлттық мереке атауы

ұлттың атауы
ұлттық тағам атауы



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.