Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » Дефектология бойынша 39 сұрақ: Зерттеу әдістері мен негіздері

Дефектология бойынша 39 сұрақ: Зерттеу әдістері мен негіздері

30 мар 2025, 09:12
RUS / инклюзив
3
0

Дефектология саласындағы маңызды сұрақтар мен зерттеу әдістері туралы толық ақпарат. Бұл мақалада қабылдаудың зерттеу әдістері (Роршах дақтары, Сеген тақтасы, Пиктограмма әдісі, 10 сөзді жаттау, Корректуралық байқау әдістемесі), арнайы психологиядағы табиғи жағдайларда жүргізілетін ылыми зерттеу әдістері (модельдеу, әңгімелесу, социометрия, бақылау), жалпы педагогика бөлімдері (жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика, мектептану, мектепке дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, үлкендер педагогикасы, педагогикалық психология, таным теориясы, әлеуметтік педагогика, педагогика тарихы, әскери педагогика), олигофренияға тән негізгі белгілер (мінез-құлықтың бұзылуы, интеллектуалдық кемістіктің бұзылуы, ішкі жүйелердің бұзылуы, сенсорлық саланың зақымдануы, бірнеше кемістіктің болуы), алғашқы қабілеттердің қалыптасуы (бейімдеу, түзету, компенсация, реабилитация, абилитация) және даму мүмкіншіліктері шектелген балаларға арналған білім беру мекемелері (арнайы түзету-білім беру мекемесі, кәсіби – техникалық училище, гимназия, университет) туралы толық мағлұмат берілген. Бұл материал дефектология саласындағы мамандарға, студенттерге және осы салаға қызығушылық танытатындарға пайдалы болады.

Дефектология бойынша 39 сұрақ: Зерттеу әдістері мен негіздері


Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.