Дефектология бойынша 39 сұрақ: Зерттеу әдістері мен негіздері
Дефектология саласындағы маңызды сұрақтар мен зерттеу әдістері туралы толық ақпарат. Бұл мақалада қабылдаудың зерттеу әдістері (Роршах дақтары, Сеген тақтасы, Пиктограмма әдісі, 10 сөзді жаттау, Корректуралық байқау әдістемесі), арнайы психологиядағы табиғи жағдайларда жүргізілетін ылыми зерттеу әдістері (модельдеу, әңгімелесу, социометрия, бақылау), жалпы педагогика бөлімдері (жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика, мектептану, мектепке дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, үлкендер педагогикасы, педагогикалық психология, таным теориясы, әлеуметтік педагогика, педагогика тарихы, әскери педагогика), олигофренияға тән негізгі белгілер (мінез-құлықтың бұзылуы, интеллектуалдық кемістіктің бұзылуы, ішкі жүйелердің бұзылуы, сенсорлық саланың зақымдануы, бірнеше кемістіктің болуы), алғашқы қабілеттердің қалыптасуы (бейімдеу, түзету, компенсация, реабилитация, абилитация) және даму мүмкіншіліктері шектелген балаларға арналған білім беру мекемелері (арнайы түзету-білім беру мекемесі, кәсіби – техникалық училище, гимназия, университет) туралы толық мағлұмат берілген. Бұл материал дефектология саласындағы мамандарға, студенттерге және осы салаға қызығушылық танытатындарға пайдалы болады.

Cкaчaть документ