Кoркем енбек Раупова Н.А.
Кoркем енбек Раупова Н.А.
Кoркем енбек Раупова Н.А.
На сайте rao.kz вы найдете электронные учебники по предмету "Художественный труд" для учеников для третьего класса, выпущенные издательством "Атамура" в 2018 году на Казахский. Автором учебника является Раупова Н.А., Тулебиев А.Т., Дашкевич Е.В. У нас вы можете "разгрузить" портфель вашего ученика от лишнего веса книг и тетрадей. Электронные учебники позволяют читать материал онлайн на любом устройстве, делать пометки и выделения, не беспокоясь о сохранности страниц. Также, мы предлагаем помощь в поиске необходимых учебников — если нужного учебника нет на сайте, напишите нам, и мы добавим его специально для вас. Сделайте учебный процесс более удобным и экономичным. Электронные учебники доступны всегда, не требуют переноски тяжелых рюкзаков и сэкономят ваши финансы. Откройте мир знаний с rao.kz, вашим партнером в образовании.
МАЗМУНЫ
Алгы сoз ............................................................................................... 3
Жанды табигат
Сенi коршаган орта .......................................................................... 5
Симметрия дегенiмiз не? ................................................................... 6
Суреттегi штрихтiн асерлiлiгi ............................................................ 8
Бояу жагындысы – кескiндемешi-суретшiнiн
асерлегiш куралы ......................................................................... 10
Жапырактарды артурлi тасiлмен бейнелеймiз ................................... 12
Суретшiлер жанды табигатты калай бейнелейдi? ............................... 14
Жануарлардын кoлемдi бейнесiн жасаймыз....................................... 16
Ужымдык композиция жасаймыз .................................................... 18
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................................ 20
Жаксыдан уйрен, жаманнан жирен
Иллюстрация дегенiмiз не? ............................................................. 22
Композициядагы карама-карсылык (контраст) .................................. 24
Карама-карсы тустер....................................................................... 26
Карама-карсы композиция курастырамыз ........................................ 28
«Жаксыдан уйрен, жаманнан жирен»
буктемелi кiтабын жасаймыз ........................................................... 30
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................................ 32
Уакыт
Уакытты калай аныктаймыз? .......................................................... 34
Сызыктык перспектива ................................................................... 36
Перспективалы сурет салып уйренемiз.............................................. 38
Жыл мезгiлдерiн бейнелеймiз .......................................................... 40
Жанажылдык шеберхана ................................................................ 42
Шыршага iлетiн ашекейлер ............................................................. 44
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ............................................................... 46
Саулет oнерi
Адамдардын ежелгi баспанасы ..........................................................48
Ежелгi баспана турiн жасаймыз ........................................................50
Саулет oнерi дегенiмiз не? ...............................................................52
Орталык Азиянын жане Казакстаннын саулет oнерi ...........................54
Казакстаннын казiргi саулет oнерi ....................................................55
Гимарат улгiлерiн ойлап тауып, суретiн салып уйренемiз ....................56
Саулет жобасын ужым болып жасаймыз ............................................60
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .................................................................62
Онер
Онер дегенiмiз не? ..........................................................................64
Бейнелеу oнерiнiн турлерi ................................................................66
Бейнелеу oнерiнiн жанрлары ............................................................70
Тус жане символ..............................................................................74
Белгi символдары ............................................................................75
Онер турлерiн бiлдiретiн белгiлер жасаймыз ......................................76
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .................................................................78
Атакты тулгалар
Атакты oнер тулгалары ...................................................................80
Казакстаннын атакты тулгалары.......................................................82
Портрет турлерi ..............................................................................84
Атакты адамнын портретiне жактау жасаймыз ..................................88
Полимер балшыктан жактау жасаймыз .............................................89
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .................................................................90
Су – тiршiлiк кoзi
Адам тiршiлiгiндегi судын манызы....................................................92
Улттык ою-oрнектердегi су белгiсi ....................................................93
Бейнелеу oнерiндегi тенiз пейзажы ...................................................94
Тенiздi калай бейнелеймiз? ..............................................................95
Есте калар тенiз ........................................................................... 100
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .............................................................. 102
Демалу мадениетi. Мерекелер
Мерекелер мен демалыс ................................................................. 104
Мереке бояулары .......................................................................... 105
Кoнiлдi аттракциондар ................................................................... 106
Оз аттракционынды ойлап тап ....................................................... 107
Ойын аланшасынын улгiсiн бiрiгiп жасаймыз ................................. 108
Демалыс пен саяхат ....................................................................... 112
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ............................................................. 114
Кыскаша сoздiк ................................................................................... 116
Косымша адебиеттер тiзiмi ................................................................... 124
Кoркем енбек сабактарындагы кауiпсiздiк ережелерi ............................... 125
Педагогическая платформа для учителей
- Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ
Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.