Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 8класс » Казак тiлi Ермекова Т.Н.

Казак тiлi Ермекова Т.Н.

10 авг 2023, 03:34
8класс
67
0
Казак тiлi Ермекова Т.Н.

Посетив портал rao.kz, вы обнаружите широкий выбор электронных учебников по предмету "Казахский язык" для восьмого класса. Все материалы предоставлены издательством "Арман-ПВ" за 2018 год. Ваши дети больше не будут носить в рюкзаке груз книг и тетрадей! Наши электронные учебники, разработанные Ермекова Т.Н., Ерхожина Ш., Токбаева А., доступны онлайн на любом гаджете, а также предоставляют возможность вносить пометки непосредственно в текст, не опасаясь за сохранность страниц. Выбрав rao.kz, вы защитите свой бюджет, поскольку больше не придется покупать дорогостоящие печатные учебники. Наш ресурс поможет разгрузить школьный рюкзак вашего ребенка и уменьшить расходы на образование. Если вы не нашли нужный учебник, напишите нам – мы добавим его на сайт. Сделайте выбор в пользу учебников на rao.kz и сделайте учебу вашего ребенка более легкой. Подарите ему возможность учиться с удовольствием и комфортом вместе с нами!


Мазмуны
Алгы сoз .................................................................................................................. 4
I БОЛIМ. КОНЕ ТуРКI ЖАЗБАЛАРЫ ЖАНЕ КАЗАК ЖАЗУЫ.
ОРФОГРАФИЯ. ЖАЛКЫ ЕСIМ ЕМЛЕСI ........................................................... 5
§1. Кoне туркi жазбалары – бага жетпес кунды байлык .......................... 6
§2. Купия танбалар кiлтi – гылым жаналыгы ........................................... 10
§3. Туркi жазба ескерткiштерi – ортак мура .............................................. 14
§4. Кoне мура сырлары ......................................................................................18
§5. Батыр баба – Култегiн жане патриоттык рух .......................................21
§6. А.Байтурсынулы тузген «Казак жазуы» ..............................................25
§7. Казак жазуынын дамуы .............................................................................28
II БОЛIМ. АДАМЗАТТЫК КУНДЫЛЫКТАР ЖАНЕ АЛЕМ
МАДЕНИЕТI. ФОНЕТИКА. СОЙЛЕУ АГЫМЫНДАГЫ АУЕН,
АУЕЗ, ТЕМБР, КАРКЫН, КIДIРIС ....................................................................31
§1. Сактар жане олардын мадениетiнен не бiлемiз? ...................................32
§2. Билер сoзi – накылдын кoзi ......................................................................36
§3. Асыл сол – акыл-бiлiм бойда барлык .....................................................39
§4. Казактын киiз уйi ........................................................................................41
§5. Куй кудiретi ...................................................................................................44
§6. Улы Жiбек жолы – алемдiк oркениет ..................................................... 47
§7. Алемнiн жана жетi кереметi ......................................................................50
§8. Ислам oркениетi жане туркiлер ...............................................................54
Озiндi тексер ........................................................................................................ 57
III БОЛIМ. КАСIП ПЕН ЕНБЕК. БОЛАШАК МАМАНДЫКТАРЫ
ЛЕКСИКА. СОЗ ДIК КОР ЖА НЕ СОЗ ДIК КУ РАМ ........................................61
§1. Казак даласындагы мыс oндiрiсi .............................................................62
§2. Жекпе-жек .....................................................................................................67
§3. Каскырмен айкаскан койшы ....................................................................70
§4. Альпинист ......................................................................................................73
§5. Логистика туралы не бiлемiз?...................................................................76
§6. Инженер болгын келе ме? ..........................................................................78
§7. Бояу сыры .......................................................................................................81
§8. Археолог – курметтi мамандык ...............................................................85
IV БОЛIМ. ГАРЫШТЫ ИГЕРУ ЖЕТIСТIКТЕРI. СИНТАКСИС.
СОЗ ТIРКЕСI НIН БАЙ ЛАНЫСУ ТАСIЛДЕРI. СОЗ ТIРКЕСI НIН
БАЙЛАНЫСУ ТуРЛЕРI. СОЗ ТIРКЕСI НIН ТуР ЛЕРI ................................87
§1. Байконыр – гарыш аланы ..........................................................................88
§2. Адамзат багындырган гарыш ...................................................................93

§3. Гарышка ушкан алгашкы казак .............................................................96
§4. Гарышка бастаган жол .............................................................................100
§5. Жаханды жанарына сыйдырган гарышкер .......................................104
§6. Гарыш айлагынын экологиялык кауiпсiздiгi ....................................108
§7. Гарыштагы зерттеу курылгылары ........................................................112
Озiндi тексер ......................................................................................................115
V БОЛIМ. БИОАЛУАНТуРЛIЛIК. КЫЗЫЛ КIТАПКА ЕНГЕН
ЖАНУАРЛАР МЕН ОСIМДIКТЕР. СИНТАКСИС. СОЙ ЛЕМ НIН
ТУРЛАУ ЛЫ Му ШЕЛЕРI. СОЙЛЕМ НIН ТУР ЛАУСЫЗ МуШЕЛЕРI ...119
§1. Биоалуантурлiлiк ......................................................................................120
§2. Биоалуантурлiлiктi сактауга байланысты курылган уйымдар ......123
§3. Казакстанда жойылып бара жаткан жануарлар мен oсiмдiктер......127
§4. Кызыл кiтап ................................................................................................131
§5. Казакстаннын Кызыл кiтабына енген кустар ....................................135
§6. Казакстандагы корыктар .........................................................................139
VI БОЛIМ. КОРШАГАН ОРТА ЖАНЕ ЭНЕРГИЯ РЕСУРСТАРЫ.
СИНТАКСИС. СОЙЛЕМ НIН БI РЫНГАЙ МуШЕЛЕРI.
СОЙЛЕМ НIН АЙ КЫНДАУ ЫШ Му ШЕЛЕРI ..............................................143
§1. Коршаган орта .............................................................................................144
§2. Коршаган орта жане адам ........................................................................ 147
§3. Коршаган ортадагы энергия ресурстары ............................................150
§4. Су ресурстары ..............................................................................................154
§5. Болашактын энергиясы ............................................................................158
VII. БОЛIМ. ЖАСОСПIРIМ ЖАНЕ ЗАН. СИНТАКСИС.
СОЙЛЕМ НIН АЙ ТЫ ЛУ МАК САТЫ НА КА РАЙ ТуРЛЕРI .....................161
§1. Жастар туралы кoзкарастар ....................................................................162
§2. Жасoспiрiмдердiн ерекшелiгi .................................................................166
§3. Уакытты кадiрлеу – жасoспiрiм ушiн зандылык.............................. 170
§4. Жасoспiрiм жане ата-ана .......................................................................... 174
§5. Жасoспiрiм жане зан ................................................................................. 178
§6. Ойын заны – oмiр заны .............................................................................182
§7. Жасoспiрiм дiк ке зен нiн ерек ше лiк терi ...............................................185
§8. Отбасындагы тарбие – жа сoс пi рiм ушiн зан .......................................188
Озiндi тексер ......................................................................................................191
VIII. БОЛIМ. ТЕАТР ОНЕРI МЕН МАДЕНИЕТI. СИНТАКСИС.
ЖАЙ СОЙЛЕМ НIН ТуР ЛЕРI ...........................................................................195
§1. Театр oнерi ....................................................................................................196
§2. Театр кайраткерлерi ..................................................................................200
§3. Казiргi сатиралык театрлар ....................................................................204
§4. Театр жане мадениет .................................................................................208

§5. Куыршак театры ........................................................................................211
§6. Алемнiн айгiлi театрлары ........................................................................214
§7. Театр – тур лi oнер дiн бас тауы ................................................................. 217
§8. Театр – ма дениет тiн оша гы .....................................................................220
IX БОЛIМ. КАЗАКСТАНДАГЫ ТУРИЗМ ЖАНЕ ЭКОТУРИЗМ.
ПУНКТУАЦИЯ. СОЙЛЕМ СОНЫН ДА КА БАТТАСЫП
КОЙЫЛАТЫН ТЫНЫС БЕЛГIЛЕРI ..............................................................223
§1. Казакстандагы туризм ..............................................................................224
§2. Казакстандагы экотуризм .......................................................................227
§3. Казакстандагы туристiк маршруттар ..................................................230
§4. Казакстаннын кoрiктi жерлерi ...............................................................233
§5. Ка зак же рi – киелi ме кен .........................................................................236
§6. Туризм – ел дамуынын кепiлi ................................................................240
Озiндi тексер ......................................................................................................244
Халыкаралык зерттеу лер (Timss, Pisa)
форматындагы тапсырмалар ........................................................................247
Пайдаланылган адебиеттер ...........................................................................251



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.