Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 5класс » Математика Алдамуратова Т.

Математика Алдамуратова Т.

09 авг 2023, 20:22
5класс
47
0
Математика Алдамуратова Т.

Наши электронные учебники "Математика" для пятого класса от издательства "Атамура" (2017 год, Казахский) - это не только современный подход к образованию, но и забота о комфорте ваших детей. Алдамуратова Т., Байшоланова К., Байшоланов Е., опытный и признанный специалист, участвовала в их разработке, обеспечивая высокое качество учебного материала. Используя электронные форматы (PDF и EPUB), вы экономите на затратах на печать учебников и уменьшаете нагрузку на плечи маленьких школьников, избавляя их от тяжелых рюкзаков. Наша главная цель - сделать образование доступным и увлекательным для каждого ученика. Подарите детям интерактивное обучение с участием Алдамуратова Т., Байшоланова К., Байшоланов Е. и сделайте учебу настоящим удовольствием на rao.kz.


МАЗМУНЫ
3.14. Саннын бoлiгiн табу. Бoлiгi бойынша санды табу............... 3
3.15. Бiрлесiп орындалатын жумыстарга есептер 10
IV тарау. Ондык бoлшектер. Ондык бoлшектерге амалдар колдану
4.1 Ондык бoлшектер. Ондык бoлшектердiн окылуы жане жазылуы 16 
4.2 Ондык бoлшектi жай бoлшекке, жай бoлшектi ондык
бoлшекке айналдыру 24
4.3. Ондык бoлшектi координаталык сауледе кескiндеу. 30
Ондык бoлшектердi салыстыру 36
Тарихи малiметтер 37
4.4. Ондык бoлшектердi косу жане азайту 45 
4.5. Ондык бoлшектi натурал санга кoбейту 51
4.6. Ондык бoлшектердi кoбейту 57 
4.7. Ондык бoлшектi натурал санга бoлу 65 
4.8. Ондык бoлшектi ондык бoлшекке бoлу уйренiп алындар!
Алымы да, бoлiмi де ондык бoлшектердiн кoбейтiндiсi
турiнде берiлген бoлшектердi кыскарту 69
4.9. Ондык бoлшектi 10, 100, 1000, ... жане 0,1; 0,01; 0,001, ...
сандарына кoбейту жане бoлу 72
4.10. Ондык бoлшектер мен жай бoлшектерге арифметикалык
амалдар колдану (IV тарауды кайталауга арналган жаттыгулар) 78 
4.11. Ондык бoлшектердi дoнгелектеу .82
Тарихи малiметтер 89  
4.12. Бoлшектерден туратын сандар тiзбектерi 90

V тарау. Жиындар
5.1. Жиын. Жиыннын элементтерi. Жиындарды кескiндеу 92
5.2. Iшкi жиын .97
5.3. Жиындардын киылысуы. Жиындардын бiрiгуi. 102
5.4 Жиындарга есептер. 107
V тарауды кайталауга арналган жаттыгулар. 109
VI тарау. Проценттер
6.1. Проценттер 111
6.2. Берiлген саннын процентiн табу 117
Тарихи малiметтер 123
6.3. Процентi бойынша санды табу 124
VI тарауды кайталауга арналган жаттыгулар. 130
Проценттерге есептер
VII тарау. Бурыштар. Кoпбурыштар
7.1. Бурыш. Бурыштын градустык oлшемi. 133
Градус туралы кыскаша малiмет. 138
7.2. Транспортир. Бурыштарды oлшеу, бурыштарды салу..... 139
7.3. Бурыштарды салыстыру. Бурыштардын турлерi.
ушбурышты сызгыш 143
7.4. Кoпбурыштар. 150
VII тарауды кайталауга арналган жаттыгулар. 155
VIII тарау. Диаграммалар
8.1. Шенбер. Дoнгелек. 157
Тарихи малiметтер 162 
8.2. Дoнгелек сектор 162

8.3. Статистикалык деректердi кoрсету тасiлдерi.
Баганды, сызыктык, дoнгелек жане графиктiк диаграммалар. Кестелер. 165
IХ тарау. Кенiстiктiк фигуралардын жазбалары
9.1. Тiк бурышты параллелепипед. Тiк бурышты параллепипедтiн жазбасы. 174
9.2. Фигураларды киюга арналган есептер.
Фигураларды курастыруга арналган есептер. 178
Жылдык кайталауга арналган жаттыгулар. 180



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Электронные учебники для 1 класса на 2024-2025 учебный год Казахстан

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.