Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 4класс » Жаратылыстану Бигазина П.К.

Жаратылыстану Бигазина П.К.

15 июл 2023, 20:04
4класс
11
0
Жаратылыстану Бигазина П.К.

rao.kz – ваш источник электронных учебников для четвертого класса по "Естествознание". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработанные издательством "НИШ" в 2019 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах, разработанные Бигазина П.К., Жаманкулова А., Кажекенова Э., Тураканова Г., Хонтай М.. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.


Мазмуны

Кiрiспе....................................................................................................................................5 

Мен зерттеушiмiн ...............................................................................................................7 

1 Осiмдiктер ..........................................................................................................................9 

1-сабак. Тoменгi жане жогары сатыдагы oсiмдiктер.......................................... 10 

2-сабак. Тoменгi сатыдагы oсiмдiктер ..................................................................... 12 

3-сабак. Осiмдiктiн кандай даму кезендерi болады?....................................... 14 

4-сабак. Осiмдiкке гул не ушiн кажет? ................................................................... 16 

5-сабак. Тукым калай тузiледi?................................................................................... 18 

6-сабак. Осiмдiк калай дамиды?................................................................................ 20 

7-сабак. Осiмдiк тукымы калай таралады?............................................................ 22 

8-сабак. Осiмдiктердi калай коргаймыз?............................................................... 24 

2 Жануарлар ....................................................................................................................... 27 

1-сабак. Симбиоз деген не? ...................................................................................... 28 

2-сабак. Бунакденелiлер калай дамиды? ............................................................. 30 

3-сабак. Нелiктен ар жануардын корегi артурлi болады? ........................... 32 

4-сабак. Жануарлар энергияны кайдан алады? ................................................. 34 

5-сабак. Коректiк тiзбек турлерi ............................................................................. 36 

6-сабак. Сенiн oлкенде кандай жануарлар бар? .............................................. 38 

7-сабак. Кандай жануарлар жойылып бара жатыр? ......................................... 40 

8-сабак. Жануарларды калай коргауга болады? .............................................. 42 

3 Адам..................................................................................................................................... 45 

1-сабак. Зар шыгару жуйесi калай жумыс iстейдi? ............................................. 46 

2-сабак. Жуйке жуйесiн кандай мушелер курайды?.......................................... 48 

3-сабак. Жуйке жуйесiнiн манызы............................................................................. 50 

4 Заттар жане олардын касиеттерi. Ауа мен су.............................................. 53 

1-сабак. Заттын касиеттерi........................................................................................... 54 

2-сабак. Заттар кандай болады? ................................................................................ 56 

3-сабак. Заттардын касиетi oзгере ме?................................................................... 58 

4-сабак. Заттардын касиетi калай oзгередi?......................................................... 60 

5-сабак. Ауа калай козгалады? ................................................................................... 62 

6-сабак. Желдiн пайдасы мен зияны......................................................................... 64

7-сабак. Ауанын манызы кандай? .............................................................................. 66

8-сабак. Ауа калай ластанады? ................................................................................... 68

9-сабак. Табигаттагы су айналымы............................................................................. 70

10-сабак. Жауын-шашынга не жатады? ................................................................... 72

11-сабак. Судын ерiткiштiк касиетi........................................................................... 74

12-сабак. Су калай ластанады?................................................................................... 76

Жас зерттеушi аныктамалыгы.............................................................................. 79

Зерттеу натижесiн калай тiркеген дурыс: багандык диаграммамен бе, графикпен бе?............................................................................. 80

Сызыктык графиктi калай куру керек?.................................................................... 81

Зерттеу натижесiнiн нактылыгын калай тексеру керек?.................................. 82

Катенi калай тузету керек?.......................................................................................... 83

Глоссарий........................................................................................................................... 84




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.