Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 3класс » Жаратылыстану Андриянова Т.

Жаратылыстану Андриянова Т.

13 июн 2023, 10:46
3класс
15
0
Жаратылыстану Андриянова Т.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для третьего класса по Естествознание. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "НИШ" в 2018 году с участием Андриянова Т., Беркало В., Жукупова Н.., Полежаева А. на Казахский языке. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Андриянова Т., Беркало В., Жукупова Н.., Полежаева А. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz.


Мазмуны

Kipicne  ................................................ 6

Мен зерттеушiмiн  ................................................ 7

Осiмдiктер  ................................................ 9

1-сабак. Гажайып фабрика  ................................................ 10

2-сабак. Фотосинтез удерiсi  ................................................ 12

3-сабак. Осiмдiкке жарык калай асер етедi?  ................................................ 14

4-сабак. Осiмдiк тiршiлiгiне жылудын асерi  ................................................ 16

5-сабак. Осiмдiк тiршiлiгiне судын асерi  ................................................ 18

6-сабак. Осiмдiктер кашан «уйыктайды»?  ................................................ 20

7-сабак. Табиги бiрлестiктiн кандай турлерi болады?  ................................................ 22

8-сабак. Табиги бiрлестiктер калай oзгередi?  ................................................ 24

9-сабак. Осiмдiк алемiнiн досы мен душпаны  ................................................ 26

10-сабак. Осiмдiктердi коргаймыз!  ................................................ 28

Жануарлар  ................................................ 31

1-сабак. Осiмдiктер мен жануарлардын oзара байланысы  ................................................ 32

2-сабак. Омырткалы жане омырткасыз жануарлар  ................................................ 34

3-сабак. Жануарлар кайда тiршiлiк етедi?  ................................................ 36

4-сабак. Жануарлардын тiршiлiк ортасын калай аныктайды?  ................................................ 38

5-сабак. Жануарлар арасындагы карым-катынас  ................................................ 40

6-сабак. Жануарлардын тiршiлiк ортасынын oзгеруi  ................................................ 42

7-сабак. Жануарлар саны неге азаяды?  ................................................ 44

Адам 47 

1-сабак. Ас не ушiн кажет?  ................................................ 48

2-сабак. Ас кайда корытылады?  ................................................ 50

3-сабак. Аскорыту жуйесi  ................................................ 52

4-сабак. Тыныс алу мушелерi  ................................................ 54

5-сабак. Тыныс алу купиялары  ................................................ 56

6-сабак. Окпенi шыныктыру  ................................................ 58

7-сабак. Канайналым жуйесi  ................................................ 60

8-сабак. Канайналым жуйесiнiн жумысы  ................................................ 62

9-сабак. Агза аурудан калай корганады?  ................................................ 64

Заттар жане олардын касиеттерi. Ауа мен су  ................................................ 67

1-сабак. Заттар кандай болады?  ................................................ 68

2-сабак. Катты, суйык жане газ тарiздi заттар  ................................................ 70

3-сабак. Ауа неден куралады?  ................................................ 72

4-сабак. Суды кайдан таба аламыз?  ................................................ 74

5-сабак. Судын тiршiлiк ушiн манызы  ................................................ 76

6-сабак. Суды калай тазартады?  ................................................ 78

7-сабак. Сукубырдын кызметi  ................................................ 80

Тусiндiрме сoздiк  ................................................ 83



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.