Педагогическая копилка

Казак тiлi Жумабаева А.

Казак тiлi Жумабаева А.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для 2 класса по Казахский язык. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Атамура" в 2017 году с участием Жумабаева А., Уайсова Г., Садуакас Г.. Электронные учебники, включая возможность создания пометок в тексте, легко доступны на различных устройствах. Страниц: 96. Язык: Казахский. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшите нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Жумабаева А., Уайсова Г., Садуакас Г. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz.


 МАЗМУНЫ

ОЗIМ ТУРАЛЫ  ................................................ 4 

Менiн ана тiлiм казак тiлi. Сoйлеу не ушiн кажет?  ................................................ 5

Ауызекi жане жазбаша сoйлеу  ................................................ 7

Диалог. Монолог  ................................................ 9

Озiме киiм улгiсiн тандаймын. У дыбысынын дауысты жане дауыссыз болып айтылуы  ................................................ 11 

У арпiнiн жазылуы. 14

Кейiпкерлердiн киiм улгiсiн, ашекей буйымдарын суреттеймiн. И, й арiптерiнiн жазылуы  ................................................ 19 

Сезiм мушелерi туралы не бiлемiн? Я арпiнiн жазылуы  ................................................ 25

Сезiм мушелерi туралы oлен курастырамын. Ю арпiнiн жазылуы  ................................................ 30

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 35

МЕНIН ОТБАСЫМ ЖАНЕ ДОСТАРЫМ  ................................................ 40

Оз отбасымнын шежiре агашын жасаймын. Дауыссыз дыбыстардын турлерi  ................................................ 41 

Сухбат аламын. Дауыссыз б мен п  ................................................ 45 

Дауыссыз к мен г  ................................................ 51

Омiрбаян жазамын. Дауыссыз к мен г  ................................................ 55 

Дауыссыз л мен р  ................................................ 59 

Келешектi елестетемiн. Дауыссыз и мен н  ................................................ 63 

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 67 

МЕНIН МЕКТЕБIМ  ................................................ 70

Мектеп бул менiн мугалiмдерiм мен сыныптастарым. Матiн дегенiмiз не?  ................................................ 71

Матiннiн такырыбы жане матiндегi негiзгi ой дегенiмiз не?  ................................................ 73 

Мен мектебiм мен сыныптастарымды жаксы кoремiн. Матiннiн курылымдык бoлiктерi  ................................................ 75 

Суретпен таныстырамын. Матiн жане онын турлерi  ................................................ 80

Диалог жаза аламын. Сoйлем дегенiмiз не?  ................................................ 85

узiлiс кезiнде демалуга арналган ережелердi сактаймын. Хабарлы сoйлем  ................................................ 88

Мектептегi тoртiп ережелерiн курастырамын. Сураулы сoйлем ................................................ 91

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 97 

МЕНIН ТУГАН ОЛКЕМ  ................................................ 99

Табигат жане адам. Лептi сoйлем  ................................................ 100

Жер бедерi деген не? Лептi сoйлем  ................................................ 104

Олен курастырып, каллиграмма жасаймын. Сoйлемдегi сoздердiн байланысы  ................................................ 109 

Су тiршiлiк кoзi. Сoйлемдегi сoздердiн байланысы  ................................................ 113 

Ангiме жазамын. Сoйлемдегi сoздердiн байланысы  ................................................ 116

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 120

ОКУЛЫКТАГЫ КИЫН СОЗДЕРДIН ТуСIНДIРМЕ СОЗДIГI  ................................................ 123

ОРФОГРАФиялык сoзДIК  ................................................ 125

Открыть полную версию