Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 2класс » Казак тiлi Жумабаева А.

Казак тiлi Жумабаева А.

05 сен 2023, 11:08
2класс
18
0
Казак тiлi Жумабаева А.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для 2 класса по Казахский язык. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Атамура" в 2017 году с участием Жумабаева А., Уайсова Г., Садуакас Г.. Электронные учебники, включая возможность создания пометок в тексте, легко доступны на различных устройствах. Страниц: 96. Язык: Казахский. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшите нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Жумабаева А., Уайсова Г., Садуакас Г. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz.


 МАЗМУНЫ

ОЗIМ ТУРАЛЫ  ................................................ 4 

Менiн ана тiлiм казак тiлi. Сoйлеу не ушiн кажет?  ................................................ 5

Ауызекi жане жазбаша сoйлеу  ................................................ 7

Диалог. Монолог  ................................................ 9

Озiме киiм улгiсiн тандаймын. У дыбысынын дауысты жане дауыссыз болып айтылуы  ................................................ 11 

У арпiнiн жазылуы. 14

Кейiпкерлердiн киiм улгiсiн, ашекей буйымдарын суреттеймiн. И, й арiптерiнiн жазылуы  ................................................ 19 

Сезiм мушелерi туралы не бiлемiн? Я арпiнiн жазылуы  ................................................ 25

Сезiм мушелерi туралы oлен курастырамын. Ю арпiнiн жазылуы  ................................................ 30

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 35

МЕНIН ОТБАСЫМ ЖАНЕ ДОСТАРЫМ  ................................................ 40

Оз отбасымнын шежiре агашын жасаймын. Дауыссыз дыбыстардын турлерi  ................................................ 41 

Сухбат аламын. Дауыссыз б мен п  ................................................ 45 

Дауыссыз к мен г  ................................................ 51

Омiрбаян жазамын. Дауыссыз к мен г  ................................................ 55 

Дауыссыз л мен р  ................................................ 59 

Келешектi елестетемiн. Дауыссыз и мен н  ................................................ 63 

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 67 

МЕНIН МЕКТЕБIМ  ................................................ 70

Мектеп бул менiн мугалiмдерiм мен сыныптастарым. Матiн дегенiмiз не?  ................................................ 71

Матiннiн такырыбы жане матiндегi негiзгi ой дегенiмiз не?  ................................................ 73 

Мен мектебiм мен сыныптастарымды жаксы кoремiн. Матiннiн курылымдык бoлiктерi  ................................................ 75 

Суретпен таныстырамын. Матiн жане онын турлерi  ................................................ 80

Диалог жаза аламын. Сoйлем дегенiмiз не?  ................................................ 85

узiлiс кезiнде демалуга арналган ережелердi сактаймын. Хабарлы сoйлем  ................................................ 88

Мектептегi тoртiп ережелерiн курастырамын. Сураулы сoйлем ................................................ 91

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 97 

МЕНIН ТУГАН ОЛКЕМ  ................................................ 99

Табигат жане адам. Лептi сoйлем  ................................................ 100

Жер бедерi деген не? Лептi сoйлем  ................................................ 104

Олен курастырып, каллиграмма жасаймын. Сoйлемдегi сoздердiн байланысы  ................................................ 109 

Су тiршiлiк кoзi. Сoйлемдегi сoздердiн байланысы  ................................................ 113 

Ангiме жазамын. Сoйлемдегi сoздердiн байланысы  ................................................ 116

Натиже сабак. Мен не уйрендiм?  ................................................ 120

ОКУЛЫКТАГЫ КИЫН СОЗДЕРДIН ТуСIНДIРМЕ СОЗДIГI  ................................................ 123

ОРФОГРАФиялык сoзДIК  ................................................ 125



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.