Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 10класс » Информатика Салгараева Г.

Информатика Салгараева Г.

02 сен 2023, 06:42
10класс
13
0
Информатика Салгараева Г.

rao.kz – ваш источник электронных учебников для десятого класса по "Информатика". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработанные издательством "Арман-ПВ" в 2019 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах, разработанные Салгараева Г., Базаева Ж., Маханова А.. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.


МАЗМУНЫ
Алгы сoз ...........................................................................................................4
1-БОЛIМ. Ком пью терлiк желiлер жане акпараттык кауiпсiздiк ........5
§ 1. Ком пьютер лiк же лiлер дiн жу мыс жасау принциптерi.
Желi лiк ком поненттер .................................................................................6
§ 2. Ком пьютер лiк же лiлер дiн жу мыс жасау принциптерi.
IP-мекенжай ..................................................................................................11
§ 3. Ком пьютер лiк же лiлер дiн жу мыс жасау принциптерi.
Домен. Жеке виртуалды желi ..................................................................16
§ 4. Ак параттык кау iп сiз дiк .....................................................................21
§ 5–6. Ак паратты коргау адiстерi ............................................................26
§ 7–8. Иден тификациялау адiстерi .........................................................33
2-БОЛIМ. Деректердi усы ну .........................................................................37
§ 9–10. Бiр са нау жуйесiнен екiншi санау жуйесiне
сандарды аудару ...........................................................................................38
§ 11–12. Ло гикалык операциялар (дизъюнк ция, кон ъюнк ция,
инверсия). Аки кат кес те сiн ку ру ............................................................43
§ 13–14. Прак тикум. Логикалык операцияларды колдану ..............48
§ 15. Ком пьютер дiн ло гикалык элементтерi ........................................50
§ 16. Компьютердiн логикалык негiздерi ..............................................56
§ 17–18. Матiндiк акпараттарды кодтау принциптерi ........................59
3-БОЛIМ. Алгоритмдеу жане программалау ...........................................65
§ 19. Пай даланушы функциялары мен процедуралары.
Процедуралар ...............................................................................................66
§ 20. Практи кум. Про цедураларды пайдаланып
программалау тiлiн де код жа зу ...............................................................69
§ 21. Пай даланушы функциялары мен процедуралары.
Функциялар ..................................................................................................71
§ 22. Прак тикум. Функцияларды пайдаланып,
программалау тi лiн де код жа зу ...............................................................76
§ 23. Жол дармен жумыс жасау ................................................................80
§ 24. Жол дарды oн деу ушiн пай даланылатын
процедуралар мен функциялар ...............................................................87
§ 25. Прак ти кум. Жол дарды oн деу ушiн
процедуралар мен функцияларды пайдалану .....................................92

§ 26–27. Файлдармен жумыс жасау ........................................................96
§ 28. Практикум. Акпарат ты оку жа не жа зу ушiн
файлдарды пайдалану ..............................................................................102
§ 29–30. Су рыптау адiстерi ......................................................................104
§ 31–32. Прак тикум. Практикалык есептер дi
ше шу ушiн су рыптау алгоритмде рiн iс ке асыру ...............................109
§ 33–34. Графтагы алгоритмдер............................................................114
4-БОЛIМ. Web-жобалау ................................................................................123
§ 35–36. HTML web-сайттарын азiрлеу адiстерi.................................124
§ 37. Прак ти кум. HTML web-сайттарын куру ....................................133
§ 38–39. Ма тiндi форматтау (ка рiп, аб зац, тiзiмдер) ........................135
§ 40. Прак тикум. Матiндi форматтау ...................................................144
§ 41–42. Кес телер .......................................................................................146
§ 43. Прак ти кум. Кес те куру ..................................................................152
§ 44–45. CSS ................................................................................................154
§ 46–47. Мультимедианы ен гi зу .............................................................168
§ 48. Прак тикум. Мультимедианы ен гi зу ........................................... 174
§ 49–50. Ск рипттер пайдалану ...............................................................176
§ 51–52. Прак тикум. Скрипттер пайдалану .......................................180
5-БОЛIМ. Акпарат тык жуй елер ................................................................185
§ 53–54. Big Data ........................................................................................186
§ 55–56. Деректер корынын негiз гi угым дары ..................................191
§ 57–58. Деректер корындагы бастапкы кiлт .....................................196
§ 59–60. Де ректер корын азiрлеу ...........................................................201
§ 61–62. Фор малар .....................................................................................211
§ 63–64. Су раныстар .................................................................................216
§ 65–66. Есеп тер .........................................................................................222
§ 67–68. Деректер базасымен web-беттердiн байланысы.................228
Глоссарий .....................................................................................................235
Пайдаланылган адебиеттер ....................................................................237



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.