Педагогическая копилка

СОР Казахский язык 3 класс за 1 четверть «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» с ответами

Суммативное оценивание за раздел «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»

«Казахский язык» 3 класс за 1 четверть

Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании, 
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык» 
для обучающихся в 3 классах. Методические рекомендации подготовлены на основе 
учебной программы и учебного плана.  
Задания для суммативного оценивания за раздел/ сквозную тему позволят учителю 
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на 
четверть.  
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических 
рекомендациях предлагаются задания, Критерий оценивания с дескрипторами и баллами. 
Также в сборнике описаны возможные Уровень учебных достижений учащихся (рубрики). 
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер.  

СОР Казахский язык 3 класс за 1 четверть «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» с ответами

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 
Сөйлеу әрекетінің  
түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Ойлау дағдыларының  
деңгейі 
Орындау уақыты 
Оқылым 
Жазылым 
3.3.3.1* Мәтіннің жанрын (әңгіме,тұрмыс-салт жырлары, бата,  
мақал-мәтелдер) ажырату, баяндау/ сипаттау  
мәтіндерін анықтау 
3.3.2.1 Жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан 
құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 
3.5.1.2*  Өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/ 
жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде  
қолдану  
3.5.1.5* Үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін  
сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен  
құрмалас сөйлем құрастыру  
Білім алушы 
• Мәтіннің түрлерін ажыратады  
• Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды 
• Көптік жалғаулы сөздерді анықтайды 
• Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды  
Білу және түсіну 
Қолдану  
20 минут 
1-тапсырма 
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында. 
Әжей  
Біздің үйдің он алтыншы пәтерінде кәрі әжей тұрады. Бірақ ол үйде жалғыз 
болмайды. Оған мектеп оқушылары келіп тұрады. Қыздар әжейдің бөлмесін жинайды. 
Ұлдар дүкеннен азық -түлік әкеледі. Әжей балаларға қызық әңгімелер айтады. Олар 
қызыға тыңдайды. 
• Мәтінге сәйкес сөйлемдерді  белгіле (). 
Әжейге мектеп оқушылары келеді. 
Әжей балаларға тамақ дайындайды. 
Қыздар әжейдің бөлмесін жинайды. 
• Бұл қандай мәтін? Белгіле ().  
сипаттау мәтіні 
әңгімелеу мәтіні 
пайымдау мәтіні 

Открыть полную версию