Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » ТЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 10-сынып 1-тоқсан

ТЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 10-сынып 1-тоқсан

11 ноя 2024, 16:02
RUS / Казахский язык и литература Т2
4
0

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11- сыныптарына арналған «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы

Тапсырмалар түрлері:
Жабық типті тапсырма түрлері
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 компоненттен тұрады. Бірінші компонент –
тыңдалым, екінші компонент – оқылым, үшінші компонент – жазылым және тілдік бағдар,
төртінші компонент айтылым дағдыларын тексеруге арналған.

ТЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 10-сынып 1-тоқсан

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен І тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 
Тыңдалым 
Еңбек нарығы – ресурстар нарығы, басқа да өндіріс факторларының нарығы сияқты 
жалпы ұқсастығы мен айырмашылығы бар. Еңбек нарығының басқа да ресурстар нарығынан 
ең негізгі ерекшелігі – нарықта мемлекет, корпорациялар, кәсіби одақтар секілді маңызды 
институттардың болуы. 
Еңбек нарығы – экономика жағдайын көрсетудің айнасы. Ол тұрғындарды жұмыспен 
қамту көлемі мен динамикасын, жұмыссыздықтың сала бойынша деңгейін, кәсіби-біліктілік, 
демографиялық және басқа да көрсеткіштердің құрылымын байқатады. 
Еңбек нарығында өте қабілетті және іскер жұмыскерлерге қатаң таңдау жүргізіледі. 
Нарық еңбекке қабілетсіздерді, жалқау, әлсіздерді ешқашан аямайды. Ол еңбектің жоғары 
шапшаңдығын қамтамасыз етіп, іскерлік пен біліктілікті талап етеді. 
Еңбек нарығында әрбір азамат еңбек етуге, яғни жұмыс істеуге құқылы, бірақ кейбір 
азаматтарымыз жұмыс таба алмай, жеке шаруашылықтарда жалданып жұмыс істейді. Енді 
жұмыссыз болудың себептерін қарастырайық: - құрылымдық жұмыссыздық – бос жұмыс орнына сәйкес қажетті біліктілігі, білімі жоқ 
болғандықтан, жұмыс таба алмай жүрген адамдар; - циклдік жұмыссыздық – өндіріс, кәсіпорын, фирмалар қысқарып, экономикалық 
дағдарыс жағдайында адамдардың жұмыссыз қалуы  - уақытша жұмыссыздық (фрикциондық) – егер адам қысқа мерзімде жұмыссыз атанса, 
тұрғылықты жерін өзгертсе, жалақысы көп жұмысқа орналасу кезінде орын алатын 
жұмыссыздық. - 
маусымдық жұмыссыздық – егер адам жылдың тек бір мезгілінде ғана тартылатын 
жұмыс түрлері бар. Қысқы мезгілінде жұмыс істемей, жазда жұмыс істейтін адамдар тобы. 
1. Терминдерді анықтамасымен сәйкестендіріңіз (әр 2 дұрыс жауап үшін 1 балл). 
Терминдер 
Мағынасы 
Сәйкестендіру 
бағаны 
1. Еңбек нарығы 
А. Мамандыққа оқымаған адамдар тобы  
2. 
Құрылымдық 
жұмыссыздық 
В. Еңбекақысы жоғары жұмыс орнына ауысу 
кезіндегі жұмыссыз адамдар 
3. 
Циклдік 
жұмыссыздық 
4.Уақытша 
жұмыссыздық 
С. Белгілі бір жыл мезгілдерінде ғана жұмыс 
істейтін адамдар 
Д. Кәсіби шеберлік пен біліктіліктің болуы   
5. 
Маусымдық 
жұмыссыздық 
Е. 
Жұмыс орындарының жабылуына 
байланысты жұмыссыз қалған адамдар 
6. 
Еңбек нарығының 
талабы 
Ж. 
Елдің 
экономикалық 
жағдайының 
көрсеткіші 
2. 
[3] 
Еңбек нарығындағы жұмыскерлерге қойылатын талаптар жұмыссыздықтың қай түріне 
жиі ықпал етеді? Ойыңызды мәтіндегі ақпараттармен дәлелдеп, 2 сөйлеммен беріңіз. 
________________________________________________________________________________ 
________________________________________________________________________________ 
[2]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.