Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » ТЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 8-сынып 2-тоқсан

ТЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 8-сынып 2-тоқсан

03 ноя 2024, 22:18
RUS / Казахский язык и литература Т2
7
0

2-тоқсанның жиынтық бағалау «Қазақ тілі мен әдебиеті» 8 сынып

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді. 

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде емес).

Тапсырмалар түрлері:
КТБ – көп таңдауды қажет ететін сұрақтар
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 компоненттен тұрады. Бірінші компонент – тыңдалым, екінші компонент – оқылым, үшінші компонент – жазылым және тілдік бағдар, төртінші компонент айтылым дағдыларын тексеруге арналған

ТЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 8-сынып 2-тоқсан

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

 

Достық пен татулық - таптырмас бақыт

Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы

Қазақстанның су ресурстары

 

Тыңдалым

 

Достық туралы ойлар

Дүниедегі ең ұлы сезімдердің бірі – достық. Әр адам дүниеге келгеннен кейін өміріндегі сырын, мұң-шерін тарқатып, қуанышы мен қайғысын бөлісетін дос іздейді. Қиындыққа тап болсаң, оны досыңмен бөлісіп, ақылын тыңдап, шешім таба аласың. Басқаға жақсы да адал дос болу үшін, ең алдымен, адамды тыңдай білу, ақыл бере білу қабілеті жоғары болуы тиіс. Достық алдымен адамдардың бір-біріне сенуінен басталады. Сенім артқан сайын, достық та қатаяды. «Достық» туралы  нақты ой айтқан философ А.Шопенгауэр өзінің  «Өмірлік данышпандықтың афоризмдері» деген  еңбегінде: «Нағыз шынайы достық адамдардың бір-бірімен терең, таза және адал қарым-қатынасын қажет етеді. Бұл – досыңыздың қайғысына, қуанышына ортақтаса білу. Осының бәрі адамның табиғи өзімшілдік, өркөкіректік қасиеттерін жояды», - деген. Бір данышпаннан: «Дос пен ағайынның қайсысы жақсы?» - деп сұрапты. Данышпан «Дос жақсы», - депті. Сол үшін достарыңның ісі жайында ойла, қамқор бол. Себебі, әркім өз досын жадында тұтпаса, достары да оны есінде сақтамайды, ақырында ол доссыз қалады». Халықта «Алтын берген – дос емес, ақыл берген – дос» деген мақал бар. Сенім мен жарқын көңіл – достықты берік ететін тірек. Өзі шынайы дос бола білген адамның достары көп болады, жер бетінде өзін жалғыз сезінбейді.

                                                       

1. Мәтін тақырыбының негізгі ойын ашатын тірек сөздер қатарын белгілеңіз.

  1. адалдық, сенім, қарым-қатынас

  2. достық данышпандық, ақыл беру

  3. философ, қамқорлық, қасиет

  4. қиындық, қабілет, қуаныш

[1]

 

2. Адам не себепті өзіне дос іздейді? Мәтіннен екі дәлел келтіріңіз.

  1. _______________________________________________________________________

  2. _______________________________________________________________________

 [2]

 

3. Шопенгауэрдің пікірінше, таза, адал қарым-қатынастың көрінісі қандай әрекеттен көрінеді?

  1. Досыңның ақылын тыңдау

  2. Қайғы, қуанышына ортақтаса білу

  3. Басқаға ақыл бере білу

  4. Қамқорлық таныту

 [1]

 

4. Автордың достық туралы көзқарасын білдіретін сөйлемді көрсетіңіз.

Сөйлемдер

Автор көзқарасы

  1. Философ А.Шопенгауэр «Достық» туралы  нақты ой айтқан. 

 

  1. Ол «Достық адамның табиғи өзімшілдік, өркөкіректік қасиеттерін жояды», - деген

 

  1. Халықта «Алтын берген – дос емес, ақыл берген – дос» деген мақал бар.

 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.