Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » БЖБ Қазақ тілі Т2 6 сынып 1 тоқсан «Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі»

БЖБ Қазақ тілі Т2 6 сынып 1 тоқсан «Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі»

30 окт 2024, 22:01
RUS / Казахский язык и литература Т2
5
0

«Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Қазақ тілі Т2 5 сынып 1 тоқсан (оқыту қазақ тілінде емес)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде емес) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сыныптың  «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде емес) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген. 


БЖБ  Қазақ тілі Т2 6 сынып 1 тоқсан «Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі»

Бөлім «Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі», «Таулар сыры»   
Сөйлеу әрекетінің түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Ойлау дағдыларының  
деңгейі 
Орындау уақыты 
Тапсырма 
Оқылым 
Жазылым 
6.3.4.1. Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық 
құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру  
6.4.1.1. Мәтіндердің стильдік ерекшелігін  сақтай 
отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу 
6.5.1.3. Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді 
жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану 
• Мәтіндердің стильдік, жанрлық ерекшелігін, түрін 
салыстырады  
• Күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян 
жазады 
• Реттік, жинақтық сан есімдерді қолданады 
Қолдану 
15-20 минут 
1. Мәтіндерді оқып, стилін,  жанрын салыстырыңыз.  
1-мәтін 
Бәтеңке, 
Шұжық, 
Балқаймақ, 
Дүкенде тұрып ұрысты. 
Бәтеңке шықты айғайлап: 
Айту керек дұрысты! 
Сен екеуің кімсіңдер, 
Мені айтындар мүлік деп, 
Құр мақтанып жүрсіндер, 
Жұрт та сырттан күліп көп. 
...Білмейсіндер, өмірге 
Кім пайдалы, кім мықты, 
Кәне, екеуің  жеңіл де, 
Мойындаңдар шындықты. 
...Таласты олар  ұзақ  түн, 
...Кетті айтыс ұзап тым, 
Бір бітімге келмеді... 
Бақта оянды әнші құс, 
Ай да қалғып барады. 
Шымқай тартты күн шығыс, 
Алтын арай тарады. 
Бәтеңке, 
Шұжық, 
Балқаймақ,



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.