Педагогическая копилка

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

«Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

«Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.2.3.1 Бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін
және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру
11.2.4.1 Мутациялардың дезоксирибонуклеинқышқылы
репарациясы, дезоксирибонуклеин қышқылы
рекомбинациясы, дезоксирибонуклеин қышқылы
репликациясы арасындағы байланысын табу
11.2.4.2 Белгілердің тұқымқуалауының нақтылығын
талдауда статистикалық әдістерді қолдану (t-критерий,
c? критерий)
11.2.4.3 - "Адам геномы" жобасының маңызын талқылау
Бағалау критерийі  Бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін
және олардың практикалық қолданылуын
түсіндіреді
 Мутациялардың дезоксирибонуклеинқышқылы
репарациясы, дезоксирибонуклеин қышқылы
рекомбинациясы, дезоксирибонуклеин
қышқылы репликациясы арасындағы
байланысын табады
 Белгілердің тұқымқуалауының нақтылығын
талдауда статистикалық әдістерді қолданады (tкритерий, c? критерий)
 "Адам геномы" жобасының маңызын
талқылайды
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. «Бағаналы жасуша» ұғымына анықтама беріңіз. (2 ден кем емес ерекшелігін қамтыңыз)
…………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….. [2]
Қай салада және қандай мақсатпен қолдынылатын түсіндіріңіз
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
[2]
2. Берілген сызбада ДНҚ репликациясы кезінде кеткен қателіктерді қалпына келтіру процессі
көрсетілген.
(а)(і) үдерісті анықтаңыз.
...................................................................................................................................................[1]

Открыть полную версию