Название сайта

ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ЖМБ жауаптар

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

Алгебра 10 сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сыныптар

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ЖМБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Төмендегі шамалардың қайсысы дискретті болатынын анықтаңыз:
А) аккумулятордың тығыздығы;
B) жүгіру барысында адамның салмаға;
C) ойындағы ұпайлар саны;
D) бір тәуліктегі уақыт аралығы.
[1]
2.
11; 11
интервалында анықталған
y  f x
функциясының туындысы график түрінде
берілген.
Функцияның өсу аралықтарын анықтаңыз.
[2]
3. X дискретті кездейсоқ шаманың математикалық күтімі
MX   2,5
, ал Y дискретті
кездейсоқ шаманың математикалық күтімі
MY  3.
Есептеңіз:
M2X   MX  Y.
[2]
4.
a) 𝑓(𝑥) = 2𝑥
3 − 5𝑥
2 − 4𝑥 + 2 функциясы берілген.
f x
табыңыз.
[2]
b) Функцияның ойыс-дөңес аралықтарын анықтаңыз.
[4]
5. Төменде оқушының математикадан бақылау жұмысында жіберген қателер саны X
кездейсоқ шамасының ықтималдық үлестірімі кесте түрінде берілген: