Педагогическая копилка

БЖБ Геометрия, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Үшбұрыштарды шешу»

«Үшбұрыштарды шешу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Геометрия 9-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып оқушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім  ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың бөлім бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Геометрия, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Үшбұрыштарды шешу»

«Үшбұрыштарды шешу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Үшбұрыштарды шешу
Оқу мақсаты 9.1.3.6 Косинустар теоремасын білу және қолдану
9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану
9.1.3.9 Шеңберге іштей немесе сырттай сызылған
үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің
радиусын
табу формулаларын білу және қолдану
9.1.3.10 Синустар және косинустар теоремаларын
үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді
шығаруда қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Есеп шығаруда косинустар теоремасын
қолданады
 Есеп шығаруда синустар теоремасын қолданады
 Үшбұрышқа іштей немесе сырттай сызылған
шеңберлердің радиустарын табуға арналған есептерді
шығарады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Үшбұрыш қабырғалары 6 см, 10 см және 14 см болса, осы үшбұрыштың түрін анықтаңыз.
2. АBC үшбұрышында
BС  2 7
см және
  A 30
. Егер
AB: 1: 2 3 АС 
болса, берілген
үшбұрыштың ауданын табыңыз.
3. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттерінің қатынасы 3:4 қатынасындай. Осы үшбұрышқа
сырттай және іштей сызылған шеңберлердің радиустарының айырмасы 27 см болса,
берілген үшбұрыштың кіші катетін табыңыз. 

Открыть полную версию