Педагогическая копилка

БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары»

«Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  2-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары

«Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

 

Бөлімше

 

4.4 Заттардың комбинациялары

5.2 Математикалық тіл

 

Оқу мақсаты

2.4.4.1 Қоршаған ортадағы заттардан «үш-үштен» комбинациялар жиынын құрастыру

2.5.2.2 Жиынды белгілеу үшін латын алфавитінің бас әріптерін, жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитінің кіші әріптерін, жиынға тиістілігін және тиісті еместігін белгілеу үшін , және таңбаларын қолдану

 

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Кез келген жиынның үш элементін қолданып комбинациялар құрастырады.

  • Берілген элементтер бойынша  жиын құрастырады және белгілейді. 

  • Элементтердің жиынға тиісті немесе тиісті еместігін анықтайды.

 

Ойлау дағдыларының  деңгейі

 

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

 

Орындау уақыты

15 минут

 

Тапсырма

 

1. Қоян (Қ), жолбарыс (Ж) және түлкі (Т) бір қатарға тұрмақшы болды.

Оларды орналастыру тәсілдерін үлгі бойынша жаз.

 




1.    ҚЖТ

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

Қ

Ж

Т

 

 

 

 

 

2. Берілген сандарды екі жиынға бөл және жиындарды  латын әріптерімен белгіле.

 

                      33                             66                            400

 

                                      44                              600

 

  1.                   700                        100

 

 

 

3. а) «Мәшинелар» және «Жасыл түсті заттар» жиындарының қиылысуына тиісті затты қорша.

b) Бұл жиындардың екеуіне де тиісті емес затты сызып таста. 

 


Открыть полную версию