БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Жасушалық биология»
«Жасушалық биология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Биология 11-сынып 3-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген
БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Жасушалық биология»
«11.3 С Жасушалық биология » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.4.2.1 Микрофотография қолданып жасушалардың
негізгі компоненттерін анықтау және сипаттау
11.4.2.2 Жасушалардың компоненттерінің нақты мөлшерін
анықтау
11.4.3.1 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
салыстыру
11.4.3.2 Рекомбинантты ДНҚ –ны алу тәсілдерін түсіндіру
11.4.3. Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.4 Ферменттерді медицинада, өнеркәсіпте қолдану
мүмкіндігін талқылау
Бағалау критерий Оқушылар:
Микрофотография арқылы жасушаның компоненттерін
анықтайды және сипаттайды
Жасуша компоненттерінің нақты мөлшерін есептейді
Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
салыстырады
Рекомбинантты ДНҚ –ны алу тәсілін сипаттайды
Ағзаларды клондау тәсілін біледі
Ферменттерді медицинада, өнеркәсіпте қолдану
мүмкіндігін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
№1.
Микрофотография арқылы көрінген плазма жасушасын: оның қызметтеріне сай - жасуша
органоидтарын 1.1 - суреттен көрсетіңіздер
Cкaчaть документ