Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11-сынып География 1-тоқсан (КГБ) жауаптар

ТЖБ 11-сынып География 1-тоқсан (КГБ) жауаптар

14 ноя 2024, 16:11
KAZ / География kaz
0
0

География 11 сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«География» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 11 сынып

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 11 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып География 1-тоқсан (КГБ) жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«География» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1-сурет Қазақстан халқының ұлттық құрамы
(a)Диаграммадағы демографиялық сараптамадан қандай ақпарат алуға болады?
[1]
(b)Бұл демографиялық сараптама қандай әдіспен жүргізіледі?
[1]
(c)Демографиялық сараптамалық ақпаратты қандай мақсатта қолданады?
[1]
2. Кестедегі ақпаратты қолданып, тапсырманы орындаңыз.
Су көздері ластануының негізгі себептері — тазартылмаған ағын суларды өзен-көлдерге
жіберу және тұщы су көздерін үнемсіз пайдалану болып табылады.
өнеркәсіп орындары ауыл шаруашылығын суару
тұрғын-үй коммуналдық
мақсатта
- 1 т болатқа – 200-250 т су;
- 1 т целлюлозаға – 1300 т су;
- 1 т мұнай алуға – 18-23 т су;
- 1 т шойынға – 103000 т су;
- 1 т бокситке – 12000 т су;
- 1 т алтын кеніне – 1000 т су.
- 1 т қара бидайға – 750 м3 су;
- 1 т жүгеріге – 3000 м3 су;
- 1 т мақтаға – 5000 м3 су;
- 1 т шиеге – 3000 м3 су;
- 1 т күрішке - 10000 м3 су;
- 1 т жүзімге – 5900 м3 су;
- 1 т картопқа – 2000 м3 су;
(1 м3 су = 1 тонна)
- Мәскеуде – 700 литр;
- Лондонда – 170 литр;
- Нью-Йоркте – 400
литр;
- Парижде – 160 литр;
- Алматыда – 450 литр;
- Эфиопия – 10 литр;
- Чад – 8-12 литр;
1 су көздерін пайдалану бойынша мәлімет



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.