Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Физика, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Атом ядросының физикасы» және «Нанотехнология және наноматериалдар»

БЖБ 11-сынып Физика, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Атом ядросының физикасы» және «Нанотехнология және наноматериалдар»

14 ноя 2024, 14:54
KAZ / Физика kaz
1
0

«Атом ядросының физикасы» және «Нанотехнология және наноматериалдар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 11-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 11-сынып Физика, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Атом ядросының физикасы» және «Нанотехнология және наноматериалдар»

«Атом ядросының физикасы» және «Нанотехнология және наноматериалдар»
бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 11. 7.2.1- Табиғи радиоактивті ыдырау құбылысын (α, β
және γ) және жартылай ыдырау периоды терминін
түсіндіру;
11. 7.2.2 - графикалық тәсіл арқылы жартылай ыдырау
периодын анықтау;
11. 7.2.5 - радиоактивті материалдарды өңдеуді,
қолдануды, сақтауды және олармен жұмыс кезіндегі
қауіпсіздік ережелерін сипаттау.
Бағалау критерийі Білім алушы
 Радиоактивтілік құбылысын түсіндіреді
 Жартылай ыдырау периодын анықтайды
 Қауіпсіздік ережелерін сақтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 30 минут
Тапсырмалар
1. (а) Радиоактивтілікті ашқан кім? ____________________________ [1]
(b) Радиоактивтілік неліктен кездейсоқ?
____________________________________________________________________ [1]
(с) α-бөлшек деген не? ______________________________ [1]
(d) β- бөлшек деген не?______________________________ [1]
(e) γ-сәуле деген не? ______________________________ [1]
(f) Жартылай ыдырау периоды деген не?
________________________________________________________________________ [1]
2. 1986 жылы Чернобыль АЭС-дағы жарылыс кезінде ауаға радиоактивті заттар таралды.
Бөлінген радиоактивті заттың бірі йод-131 болатын. Йода-131-дің кейбірі сиыр сүтіне
түсті. Осы зақымдалған сүттегі үлгінің активтілігін 4 апта ішінде әр апта сайын өлшеп
отырды. Нәтижесі төменде берілген.
уақыт / күн 0 7 14 21 28
Белсенділігі
1000 547 294 162 88
–––––––
импульс / с
а) төмендегі графикке берілген мәліметтер арқылы график салыңдар



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.